evo cilinder met een andere zuiger?

Area.tr

Well-Known Member
hoi allemaal.

ik heb een evo cilinder 70 cc (47,6)

maar me zuiger is naar de klote gegaan. nou is mij volgende vraag:

kan ik ook een zuiger van stage 6 racing erop doen? want die is ook 47,6?
 
Advertisement - register to remove this

als je een andere zuiger wil moet je kijken naar de bolling en de lokatie van het zuigerveerslotje
naar mijn weten past zo de pro race zuiger erin... maar dan je nog niet veel goedkoper uit dan een polini zuiger :p
 
dus athena/stage6 racing zuiger past er perfect op. dus geen problemen met poorten enzo?? wanr ik heb bij een vriend eentje liggen die hij niet gebruikt dus een stage 6 zuiger maatje b nog nooit gebruikt. anders moet ik weer geld geven aan een evo zuiger duss,,,
 
Area.tr said:
dus athena/stage6 racing zuiger past er perfect op. dus geen problemen met poorten enzo?? wanr ik heb bij een vriend eentje liggen die hij niet gebruikt dus een stage 6 zuiger maatje b nog nooit gebruikt. anders moet ik weer geld geven aan een evo zuiger duss,,,

Ja,..hoe belangrijk vind jij een zuiger..
ik denk niet dat de pro race zuiger precies het zelfde is, misschien de vorm maar niet het materiaal.
Als jij je scooter voor dagelijks vervoer gebruikt kan ik me indenken dan jij een evo zuiger te duur vind,..maar als je echt met sprinten mee doen moet je gewoon een evo zuigertje nemen.
 
Back
Top