Wesly.. said:Hoezo kan een area frame niet gecoat worden?
Omdat Mattijs@Area gewoon uit zijn nek aan het lullen is. Toen ik van de zomer mijn Aerox frame heb laten coaten, lag daar ook een vers gecoat Area framepje van de zoon van de coater. Ik zou ook verder niet weten waarom het niet zou gaanDJT-Speed-Area.. said:dat vraag ik me ook af ja..
Zelfs tape helpt daar niet tegen want in de oven worden die rubbers gewoon helemaal hard. Mocht je iets willen laten coaten haal dan altijd alle rubbers weg, want zo'n verkoold stukje rubber is een kut karwei om te verwijderen. Overigens zijn al die rubbers gewoon nieuw te verkrijgen bij de dealer.DJT-Speed-Area said:enigste "probleem" wat ik zou kunnen bedenken, is het subframe rubber? Maar er bestaat zoiets als tapeEn desnoods, zou je een nieuw rubber daarvoor kunnen halen.
DJT-Speed-Area said:enigste "probleem" wat ik zou kunnen bedenken, is het subframe rubber? Maar er bestaat zoiets als tapeEn desnoods, zou je een nieuw rubber daarvoor kunnen halen.
Volgens mij is gewoon alles van metaal te coatenDJT-Speed-Area said:hoe coaten werkt weet ik ook wel, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Waarom is het volgens jou dan niet te coaten:?
Door gewoon even dit topic door te lezen, het staat namelijk al echt te vaak uitgelegtzipsp_r said:ik heb een zip sp maar daar zit zo`n lelijk bakje bij je voorkap en die heb ik eraf gehaald en nu wil ik mn binnenkappen gaan spuiten maar die zijn van plastic dus hoe kan ik die het beste spuiten...????
DeJongh said:Door gewoon even dit topic door te lezen, het staat namelijk al echt te vaak uitgelegt
DeJongh said:Omdat Mattijs@Area gewoon uit zijn nek aan het lullen is. Toen ik van de zomer mijn Aerox frame heb laten coaten, lag daar ook een vers gecoat Area framepje van de zoon van de coater. Ik zou ook verder niet weten waarom het niet zou gaan
Matthijs@Area said:ook mijn voorvork zit ik een klein beetje met een dilemma.
vorige eigenaar heeft hammerite gebruikt met de kwast op de voorvork.
allemaal druipers en aangezien ik geen talenten beschik kwa schuren iemand een suggestie stralen denks? en dan het zelfde verhaal als het frame
en wat voor soort straling is het beste?
thnx alvast
Dennis said:Zandstralen -> erna parel stralen, en klaar
Heb je uberhaupt wel eens geprobeert die rubbers eruit te halen? Want dit kan dus werkelijk waar echt ieder halve idioot. Ik betaalde bij mijn plaatselijk dealer voor nieuwe subframe en carterrubber in totaal 8 euro. Dit noem ik nou niet echt een hoog bedrag voor standaard Yamaha onderdelen. Het was bij mij gewoon een questie van voor het coaten even met een stanley mes die rubbers eruit snijden/duwen. Na het stralen die nieuwe rubbers in een bak met heet water zodat het rubber wat zachter word en een minuut later zaten ze erin. Dus ja geen idee wat het hele probleem is en je komt trouwens ook erg overtuigend over met die bewering dat een moderator je dat heeft verteld, het lijkt me namelijk dat de meeste mod´s hier op het forum wel beter weten.Matthijs@Area said:-.-
beter su met je uit zijn nek lullen
succes om het rubber eruit te krijgen dat is misschien nog wel te doen.maar dan er weer in en dat ding kost nogal wat.
het is me uitgelegd door een moderator hiero ik weet even niet meer wie want het is nogal een tijd geleden.
maar hij legde dat zo uit en eerlijk gezegd ik geloof hem.
dus beter kijk je eerst verder dan je neus lang is als je de feiten niet weet 8P
het smelt kortom en dan?
dag subframe en succes met er een nieuwe inzetten
peaz
Spuitbussen zijn gewoon verkrijgbaar bij de verfwinkel of bouwmarkt. Ze kosten tussen de 5 en 8 euro per stuk. Ik denk dat je 2 tot 3 spuitbussen nodig hebt om alle kappen te spuiten. Maar je hebt niet alleen roze spuitbussen nodig maar ook grondlak/primer, blanke lak en schuurpapier. Dus het kan een redelijk duur cadeau worden reken op minimaal ongeveer 50 euro.nooter said:heey
me vriendin heeft een gele dna
maar voor haar verjaardag wil ik roze spuitbussen kopen
waar kan ik die kopen?
en hoe duur zijn die?
en hoeveel heb ik er nodig?
bedankt als jullie me kunnen helpen
xxx anouk
Dit kun je heel simpel voorkomen door te lezen wat er op de spuitbus staat. Namelijk dat je een bepaalt aantal minuten moet schudden en dit staat er niet voor de grap op. Verder ook zorgen dat het spuitmondje goed schoon is. Overigens je spuitbus ook gewoon rechtop houden en niet op zijn kop.tjappie said:ik ben de kappen van me phantom aan het spuiten maar soms spettert de spuitbus waardoor er dus allemaal spetters op me kappen komen. wat kan ik hier aan doen?