Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

Flakes wordt in de blanke lak verwerkt he.

Wat je zegt zou opzich zeker gaan, mits de lak nog goed is, gewoon mat zetten met 1200 nat, en spuiten.
Ja hoor dat weet ik, maar ik heb een zwarte scooter.
Allemaal kappen van bcd nog niet oud dus geen enkel krasje ik wou dan 1200 onder water schuren en dan rustig flakes.
Hm ik ga het wel eens proberen als ik terug ben van vakantie.

ik snap eigenlijk niet waarom iedereeen tot 1200nat schuurt? ik schuur altijd tot 600droog.

Krijg vanavond kappenset van mijn straatscooter terug van de spuiter.. wit met metallics door de blanke laklaag(aangezien metallic wit niet bestaat) 8)

Ik zal wel wat fotos droppen hier

JA, ik ben gisteren bij de spuiter geweest, de metallics zijn soort zilver van kleur.. dus zie je aardig goed. het moet ook geen botsauto worden :p

ik snap eigenlijk niet waarom iedereeen tot 1200nat schuurt? ik schuur altijd tot 600droog.

Krijg vanavond kappenset van mijn straatscooter terug van de spuiter.. wit met metallics door de blanke laklaag(aangezien metallic wit niet bestaat) 8)

Ik zal wel wat fotos droppen hier
1200 doet echt goed vind ik. je schuurt geen verf weg maar wel kleine oneffenheden.

Ik heb vandaag mn kappen gespoten en ik wou de blanke lak erop spuiten. Ik begon met een kleine kap omdat ik bang was dat het verkeerd zou gaan. En ja hoor. Ik kreeg barsten in mn blanke lak. Weet iemand hoe dit komt? Mn kappen zijn vet/stofvrij de tempt is tussen de 20-25 graden. Het is gewoon verf van Motip. Ik heb eerst een grijze primer gebruikt. Daarna hoogglans zwart en vervolgens blanke lak. Alvast bedankt :D

Ik ben vandaag begonnen met proberen mijn kappen te spuiten.

Maar er zitten nog heel veel krassen en dergelijken in.

Wat gebruiken jullie om dit mooi glad te krijgen?

Spuitplamuur heb ik al geprobeerd maar dat is eigenlijk nog te dun.

alvast bedankt :)

Carter kap
hoog glans zwart
foto0011emj.jpg

foto0011emj.jpg

Kick start hoog glas zwart
foto0013e.jpg

Carter air kapje ( ofzo)
hoog glans zwart

foto0017hqv.jpg

foto0017hqv.jpg

had mijn lucht filter ook gespoten maar foto was mislukt vandaar dat ik ook zo weinig foto's heb :p

carter was ooit is mat zwart gecoat maar was niet mooi meer (veel krassen)

binnenkort komt mijn zippie met foto (moet hem ff wassen is nu bruin :p)

zie volgende topic gewassen + in elkaar :P

http://forum.scooterforum.net/forum...ter-topic-7-a-167064/index33.html#post3012507

Last edited:
Carter kap
hoog glans zwart
foto0011emj.jpg

foto0011emj.jpg

Kick start hoog glas zwart
foto0013e.jpg

Carter air kapje ( ofzo)
hoog glans zwart

foto0017hqv.jpg

foto0017hqv.jpg

had mijn lucht filter ook gespoten maar foto was mislukt vandaar dat ik ook zo weinig foto's heb :p

carter was ooit is mat zwart gecoat maar was niet mooi meer (veel krassen)

binnenkort komt mijn zippie met foto (moet hem ff wassen is nu bruin :p)

zie volgende topic gewassen + in elkaar :P

http://forum.scooterforum.net/forum...ter-topic-7-a-167064/index33.html#post3012507

Je moet beetje schuren en ontvetten en dan hechtplamuur dan lukt een filter wel.

Back