Ja en je kappe zien er niet uit :+
waarom wil je je velgen afbeiten?
Is niet nodig hoor, gewoon goed schuren met 100 zodat je het een beetje opruwt en de bovenste laag van de coating eraf hebt,
dan met 400 weer beetje glad maken, dan paar lagen primer erop (4?)
dan met korrel 800 of 1000 wp de velg glad maken, en dan paar lagen kleur, (3?)
en tot slot blanke lak erop (3?).
De cijfers erachter staat voor hoeveel lagen ik het heb gedaan. Gaat al een hele tijd goedEn ziet er pico bello uit.
Ps, ik heb het gewoon met spuitbussen gedaan, flexa meen ik, gaat goed
fotos komen eraan
Edit: kutkwaliteit foto's komt door minimizen en camera (motorola razr v3x 2mp camera)
Zonder blanke lak:
met blanke lak 1/2e laag meen ik
makkelijkste is je velgen ff late stralen ..dan opschuren met 180... beschadigingen plamuren (wat met coaten niet kan) ..
beetje dikke primer aanmaken en in 2 volle lagen er op zetten. dan gladschuren met 1000 waterproof.. 1x voorpikken met kleur..2 x vol met kleur.. zelfde met blanke lak.
Coaten is helemaal niet duur hoor
ik heb voor mijn velgen 30 euro betaalt
ziet er super strak uit en is ong even duur als die klote spuitbussen
kijk even in de telefoongids of iets dergelijks dan vind je vast wel een coat adres
prijs zal max denk ik 2 tientjes kunnen verschillen.
DSO slider je hebt PM.
He eurokit, voor het geld en moeite had je ze allang kunnen late coaten geloof k. Kijk het is wel zo dat het iets goedkoper wordt als jij iets schoon aanlevert, maar als jij eerst je velgen ergens laat stralen voor een tientje bijvoorbeeld, kun je dat net zo goed bij de coater doen. Nu zit je allemaal te schuren, koopt schuurpapier, je koopt verf,en uiteindelijk is je resultaat iets wat niet prof is...
fijn dat je ons laat weten wie je een pm stuurt