eurokit
Broem Broem Pff Pff
Wat is er mis mee om de velgen eerst te laten stralen en dan te spuiten?
De velgen worden zo fijn mogelijk gestraald. En dan kan ik ze eventueel nog wat fijner schuren met 400 schuurpapier en dan spuiten.
Die verf is niet zomaar witte verf uit een busje. Het is speciale lak dat voor velgen is. Is steviger en door UV kan het niet aangetast worden of verkleuren. En trouwens als je het netjes spuit lijkt het me zoiezo mooier dan coaten.
Nou een van jullie weer...
De velgen worden zo fijn mogelijk gestraald. En dan kan ik ze eventueel nog wat fijner schuren met 400 schuurpapier en dan spuiten.
Die verf is niet zomaar witte verf uit een busje. Het is speciale lak dat voor velgen is. Is steviger en door UV kan het niet aangetast worden of verkleuren. En trouwens als je het netjes spuit lijkt het me zoiezo mooier dan coaten.
Sneldrogende velgenlak met een duurzame glans voor het behandelen van behandelde en onbehandelde stalen en lichtmetalen velgen en wieldoppen. De lak heeft een goede dekkracht, een uitstekende hechting en een goede oppervlaktehardheid. De lak is bestand tegen benzine, chemicaliën en weersinvloeden, lichtecht en UV-bestendig en is slijtvast en krasvast
Nou een van jullie weer...
Last edited: