Alles over DIGITELLERS topic...

Ik heb ook de sigma bc 800, zeer goede keuze geweest nooit problemen met de teller gehad alleen het draadje ff wat verlengd(zullen de meeste wel hebbe gedaan). Aanrader voor iedereen....
 
telleretc.jpg
 
er zijn ook VDO digitellers voor fietsen (scoots).... ben ik over het algemeen heel tevreden over.... ik heb ook enkele sigma's gehad maar naar verloop van tijd slijten de letters eraf, en het stukje plastic waar je op moet drukken om de teller eraf te schuiven kan nog wel eens breken... maar de BC 800 is een heel mooi tellertje.
 
Mijne heb ik op m'n phantom ingebouwd op de plek waar eerst rechts het klokje zat, ik zie nu snelheid en de kmstand, tijd evrschijnt na 5 min. ofzo :) (standby)
 
mja, bij mijne stond erin dat ie tot de 199 nauwkeurig was ofzo, of misschien zelfs 299
heb m ook al op de 622 gehad en doet t nog prima.

alleen kan iemand me misschien vertellen hoe ik de maat moet instellen ? want ben het boekje kwijt
heb het batterijtje eruit gehaald, en kreeg toen iets met 5 cijfers die ik kon veranderen, heb die vervolgens op 01503 gezet (mijn maat in mm) maar ik kom daar niet uit zodat ie weer gewoon alles aangeeft...
het gaat om een sigma targa sport btw...
 
Moet je niet op zo'n klein knopje drukken: "set" ofzo.. Zit meestal achterop... Dan vraagt ie bij mij daarna de tijd nog, dan nog een x op "set" drukken en dan kan je rijden :)
 
Heb ff een spacer gemaakt voor Sigma BC1600, voor een nette montage @ Velg. Ding stikt van de functie's, leuk speelgoed. Gekocht @ Grabbelton (20 eppo :+ )

spacer.jpg
 
maar hoe maken jullie dat magneetje aan je velg vast dan?

want bij mij moet ie op de rand nu heb ik al tijdelijk met
wa tape :p opgelost maar moet tuurlijk wel ff verandere
maar welke lijm is sterk genoeg om het vast te houde?
 
ik heb gewoon een gaatje geboord en schroefdraad getapt, toen een ijzerdraadje (net zo dik als een spaak) om een boutje gedraaid en toen erin gedraaid, zit perfect :)
 
ik was me iets aant afvragen, als je de magneet helemaal op je velgrand plakt of bijna tegen de as, maakt dat dan geen verschil in snelheid? lijkt me dat als hij bijna tegen je as hangt dat het ding dan sneller draaid of niet?:p
 
Back
Top