Alles over DIGITELLERS topic...

Ik heb een stage6 temp meter, maar die heb ik op de een of andere manier op fahrenheit gekregen. Nu had ik hier gelezen dat ik dan een combinatie van knopjes moet gebruiken, ik heb echter het type dat alleen het check knopje heeft, ik heb hem al heel lang ingehouden en een aantal keer kort achter elkaar gedrukt, maar hij gaat niet naar celsius. Heeft er iemand een boekje waar het in staat ofzo?
 
Hallo,

Ik had een vraagje. Ik heb zelf zo'n stage6 toer/temp tellertje maar hij geeft continu 64-65 C graden aan, terwijl nog niet heb gestart. Heb al ander batterijtje gehaald vanwege de vorige was op (2032). Is er een reset knop toevallig? :)
 
Ook als ik niet heb gereden en zelfs dat ik heb gereden.
Hij blijft op 64-65C, geen verandering in met starten en knallen.

Miss is je sensortje kapot. Zodat hij constant hetzelfde voltage uitgeeft, en daardoor dus op 1 waarde blijft staan.

Probeer een andere sensor, die dingen kosten iets van 5 a 6 euro. ;)
 
Miss is je sensortje kapot. Zodat hij constant hetzelfde voltage uitgeeft, en daardoor dus op 1 waarde blijft staan.

Probeer een andere sensor, die dingen kosten iets van 5 a 6 euro. ;)

Als andere teller erop gaat doet tie perfect, meerdere tellers geprobeerd. Licht gewoon aan de teller zelf en niet de sensor. Of is gewoon kapot?
 
Wat zit er allemaal op een KOSO teller? Want ik wil er 1 halen voor mijn rechte stuurtje :p

ik heb er 1tje met temp en toeren
vind het maar een kutding, kan zijn omdat hij flink gebeund is door de vorige eigenaar

als ik aan het draadje van de toerenteller kom zit ik nog wel eens op de 60000 toeren en als ik hem aansluit blijft hij doodleuk op 0 staan

gr, martijn
 
Hey ,
Iedereen ik heb dus een sportstuurtje al een jaar (zonder kilomentriek) nu wou ik vrage hoe je het best een kilomentriek op een booster zet . Voorvelg of achtervelg ?
En of deze kilomentriek goed is ik heb een fietstellertje genomen de :
SIGMA TOPLINE BC 906
Alvast bedank't op voorhand!:)
 
0118164025_hi.jpg


Iemand toevallig ervaring met deze teller van TNT ?

Digitale kilometerteller. Met indicatoren voor oliepeil, richtingaanwijzers, licht en waarschuwingslampje.
De magneet voor de sensor wordt bevestigd aan de remschijf.
Telt ook de dagafstand en het totaal gereden aantal kilometers.
Tevens ook indicatie van benzine inhoud.
Afmetingen : Lengte x Breedte x Hoogte
8 cm x 8.5 cm x 3 cm.
 
0118164025_hi.jpg


Iemand toevallig ervaring met deze teller van TNT ?

Digitale kilometerteller. Met indicatoren voor oliepeil, richtingaanwijzers, licht en waarschuwingslampje.
De magneet voor de sensor wordt bevestigd aan de remschijf.
Telt ook de dagafstand en het totaal gereden aantal kilometers.
Tevens ook indicatie van benzine inhoud.
Afmetingen : Lengte x Breedte x Hoogte
8 cm x 8.5 cm x 3 cm.


Teller heb ik hier nog liggen. Alleen staat er koso op. Had em toendertijd gekocht maar nooit gemonteerd. Dus kan je helaas geen ervaring delen... Hij is trouwens wel te koop :p
 
Iemand toevallig ervaring met deze teller van TNT ?

Digitale kilometerteller. Met indicatoren voor oliepeil, richtingaanwijzers, licht en waarschuwingslampje.
De magneet voor de sensor wordt bevestigd aan de remschijf.
Telt ook de dagafstand en het totaal gereden aantal kilometers.
Tevens ook indicatie van benzine inhoud.
Afmetingen : Lengte x Breedte x Hoogte
8 cm x 8.5 cm x 3 cm.

Kenissen van me hebben die , gemakkelijke dingen.
werken beide nog na 2 jaar ( behalve van 1 die de pinkers niet meer aangeeft)
 
ik ben op zoek naar een teller met een breed schermpje en het liefst ook een toeren teller.
weet iemand toevallig welke ik dan moet hebben????
 
Back
Top