Again..:( Scooter gejat

#CARMA#

oldskool member
Tjah had niet verwacht dat ik ooit zo'n soort topic kon gaan openen maar het het mag niet anders zijn helaas mijn scooter is vannacht ook gestolen(+motormaaier en fiets)zo uit de schuur.

Aangezien ik 'm net weer orgineel had en in elkaar met verschillende kleuren kappen(moest nog gespoten worden)heb ik er geen recente foto's van.

het stuurkapje+voorspatbord zit er nog net zo op als op de foto ,voorkappen zijn nu geel/paars en linkerachterkap is geel.
IM001995.JPG

foto2. dit kapje zit dus voorop en is nog net zo als je het op de foto ziet.
IM001999.JPG

foto3. rechterzijkap die er nu op zit ziet er dus net zo uit.
IM001997.JPG


nog een paar dingetjes dan er zitten net nieuwe contactsloten in +nieuw metzeller achterbandje.
verder is de km/stand veel (tegen de 20000)

Ik zag het nut er eerst niet van in toen rolf die fotos van kapjes maakte maar ben nu wel blij dat ik die toch nog op foto heb staan :).

oohja, mocht je dus iets zien rijden wat hier op lijkt PM me please.(veel rijden zal het niet worden want ik had oliepomp nog niet aangesloten :))
 
Advertisement - register to remove this

Idd handig die foto's

Dat dat hier ook gebeurd, dat begrijp ik echt niet. Miles woont namelijk echt op een stukje niemands land.

Ik zal in de stad rondkijken, meer kunnen we niet doen:|

Zoals Ties al zei: blijkbaar is het een vervloekte scooter.

Zelfs hier....
 
hmm, ik zal ook rondkijken hier in de Stad, grote kans dattie hier nog rondrijd....

echt KUT voor je carma, en volgens mij is die renner idd echt vervloekt...
 
Originally posted by R@zzle
Triest dat dit weer heeft moeten gebeuren! Als ik het goed begrijp van Jelle is 'ie gestolen in de omgeving van Groningen?
Tolbert... dus omg groningen
kan ook wezen dat ding naar dr88 is verhuist ofzo....
 
thanx allemaal voor de replies ,nou ik heb dus sterk het vermoeden dat die scooter nog in het dorp rondrijd(vriend van mij die het nog niet wist zag ding vandaag waarschijnlijk rijden)en aangezien er een klein groepje af en toe actief is met dit soort acties heb ik al ff rondgebelt/praat dus kansje dat ik igg nog een aanknoping heb.
 
Back
Top