Afwijking km-teller

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
ik wist dat de km tellers van scooters veel afweken. Maar die van de MC3 is wel heel erg!! Een vriend van me reed pas voor me op z'n scooter hij reed 110 op z'n teller. Ik reed achter hem in me auto 80 km/h. Is die 30 km/h afwijking normaal? hebben meer NRG MC3's dat? ik vond het wel schokkend, zoveel.
 
Advertisement - register to remove this

Dat slaat nergens op, want bij mij wijkt ie ook tot de 50 af. 50 teller is niet precies 50 digi. En in spanje, waar ze de scooters zonder begrenzers verkopen, dan is 80 teller wel precies 80 digi?
 
hmm bij mij 110 op scooter teller en dat is 105 op auto teller en 107 op teller van me p's motor dus klopt aardig.

is trouwnes een aerox
en kamaraad van me met aerox ging netzo hard als mij maar teller ging maar 80 duzz die wijkt af naar beneden.
duzz dat kan ook nog
 
scooter tellers onderling thomas. ik reed naast neo's met een appie en toen gingen we bij 30 gelijk 40 gelijk 50 gelijk 60 al niet 70 helemaal niet en bij mij 80 was bij hem 70
 
Originally posted by art`
omdat een scooter teller ook niet afwijkt tot de 50. maar als je gaat opvoeren wel..

mja das BULLSHIt (NOFI) want toen ik precies 45 reed met me auto, reed hij al 60!! dus ook dan is er een grote afwijking..
 
Originally posted by NastroAzzuro
Met NRG's was het stuk preciezer (oud model en de mc2). Die weken hooguit 10km af ofzo.

Dat waren nog eens tellers ja.

110 op de teller van een Energy was ±102 op een betrouwbare autoteller.

Runner 2001: 85 teller -> 73 digi
 
mensen, niet alle tellers van 1 merk scooter zijn hetzelfde.... zoals ik las over aerox teller... mijn teller wijkt bij de 125 ongeveer 5 af (niet veel dus)
btw: autotellers wijken ook af... soms nog erger dan scooter (meestal geven ze te weinig aan, bij wat oudere auto's)
 
Mijn quartz teller is helemaal gek in zijn hoofd 8P
Ik heb hem nu op mijn teller op topspeed is ongeveer 55/60, en dan gaat ik lekker ongeveer 80 digi, en 95 km/h op de teller van een vriend van me met runner. Best vaaaag is dat... mja.. :p
 
Op mijn teller ging ik ong. 125 km/u. Me vader ging achter me aanrijden met auto om te meten en toen in ik ong. 95 op de auto(Mercedes)teller. Bij mijn teller gold dat er 1/5e afgehaald moet worden. dus 100 = 80 echte km/u en dat klopte. Ik ging op testbank en mijn topsnelheid was 96 km/u digi.
 
Originally posted by Patrick
Die dingen zijn namelijk 'geijkt' tot 50km/u

Die dingen zijn helemaal niet geijkt tot de 50 km/u... Toen mijn Runner nog nieuw was ging ie 60 km/u op mijn teller. Dat was op de autoteller 50 km/u, dus er klopt nooit een hol van.
 
Back
Top