Afwijking km-teller

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
ik wist dat de km tellers van scooters veel afweken. Maar die van de MC3 is wel heel erg!! Een vriend van me reed pas voor me op z'n scooter hij reed 110 op z'n teller. Ik reed achter hem in me auto 80 km/h. Is die 30 km/h afwijking normaal? hebben meer NRG MC3's dat? ik vond het wel schokkend, zoveel.
 
Advertisement - register to remove this

als ik met me benelli 491 op de teller 100 rijdt dan is dat 60 echt.

scheelt dus maar 40 kilometer. :)

Ik heb allen de mzzl dat mijn km teller ook een mp/h indeling erbij heeft staan.
en die geeft dus eigenlijk de goede snelheid aan alleen in mijlen.
maarja dat zie ik dan maar als km's.
 
Mja gozer bij mij op school laatst ook, had ie voor zijn SR2000 een metrakit gekocht, zei dat ie 105 ging.
Ik kwam em op de terugweg naar huis tegen, en dus ff sporten, maar op top verloor ie het, ik tufte em met 90 @ afwijkende aerox teller zelfs nog voorbij.
Dus ook in die SR zit een afwijking van zo'n 30km
 
Originally posted by stoned
als ik met me benelli 491 op de teller 100 rijdt dan is dat 60 echt.

scheelt dus maar 40 kilometer. :)

Ik heb allen de mzzl dat mijn km teller ook een mp/h indeling erbij heeft staan.
en die geeft dus eigenlijk de goede snelheid aan alleen in mijlen.
maarja dat zie ik dan maar als km's.



van een benelli teller kun je echt niets op aan 8P
 
Originally posted by slidervsstunt
een x8r 88 km/h ?

zonder andere vertanding & cdi (staat nl niet bij je setup)

zonder die dingen te veranderen kom je nl niet boven de 75 echte km/h`s uit

onee ??
ik wil het wel komen bewijzen .. 8)
filmpie
btw ik ben nu bezig om buxy ontsteking over te zetten dus binnenkort kan ik meer toeren draaien
 
Originally posted by marbossi
Die van mij gaf na dat de plusdraad van de accu losgetrilt was te weinig aan. Bij 93 ging ik 110 autoteller.

Mijne (ook digi) geeft precies 89 aan. De aandrijving is wel hetzelfde maar zo'n digitale werkt blijkbaar toch beter. De teller van mijn oude phantom begon bij de 45 al niet meer te kloppen
 
Originally posted by PlaYa4YUE
op renner is 120 @ klok 97 digi en 130/135 iets voorbij de 120 =101 digi


elke teller is verschillend werd al eerder vermeld. als ik op teller heel ietsjes over 120 rij, rij ik auto teller 110.

En waarom maken mensen zich zo druk over een teller? als je scoot teveel aan geeft, vind ik bruter. volop je teller uit rijden, als je scoot een beetjuh opgevoert is dan he.
 
Back
Top