Aerox stotterd en komt niet goed weg

A

!!AeroxR!!

Guest
Eej,

setup aerox: onbegrenst+multivar

Als me scooter tijdje stilgestaan heeft, komt me scooter niet weg ik moet dan echt eerste 10 mtr steppen voordat die het gas pas goed pakt, dan kan ik gewoon doortrekken tot de 70, maar als ik dan moet afremmen voor iets en ik wil dan weer gas geven dan stotterd me scooter heel erg.
weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen, heb al bougiedop vervangen, v-snaar vervangen en nieuwe rolletjes erin gedaan :|

Ik hoor 't wel
 
Advertisement - register to remove this

Mjah stel je carburateur maar eens af koop gewoon een setje sproeiers van een x aantal maten en probeer ze allemaal uit totdat het btje wil. Want denk dat het eerder dat het daar mee te maken heb
 
ook dat die bijna niet wegkomt als die stil gestaan heeft? :) het rare is, dat hij hier altijd goed mee heeft gereden en na het vervangen van benzine filter en schoonmaken van de luchtfilter is gaan stotteren, en moeilijk doet bij het wegkomen.
 
tempraturen veranderen als het kouder is krijgt ie meer zuurstof is dus n grotere sproeier goed nu is het warmer en dus minder zuurstof (met moleculen te maken maar niej belangrijk..) dus kan je sproeier nu te groot zijn...

Maar wat ik al zei kijk naar de kleur van de bougie...
 
Misschien dom maar zit je olie nog goed aangesloten/nog genoeg olie?
Ik heb het zelf namelijk wel eens mee gemaakt dat mijn olieslangetje van me carb af was geschoten. Het stotteren en traag optrekken klinkt me wel bekend dus vandaar...
Ook omdat je je filters schoon hebt gemaakt zou het kunnen zijn dat er iets niet helemaal goed meer zit....
 
Ik heb het zelf gehad dat me slangetje ernaast hing, maar ik reed toen met 70 verticaal en deed altijd wat olie bij de benzinetank dus hij heeft bij mij een tijdje veel te weinig gekregen.
Is alweer een tijd geleden hoor...
 
Back
Top