Haii nou weer n probleem heb de scooter laatst helemaal uit elkaar gehaald alles er weer netjes en schoon op gezet maar nu wil die niet meer starten elektrisch start hij zwz niet als ik kick reageren me lichten wel ik heb de carb er 2x vanaf gehaald en schoongemaakt alles gecontroleerd niks mis mee niet verzopen of wat dan ook hij krijgt ook gwn benzine heb alles al geprobeerd er zit een handmatige choke op ik zat zelf te denken Miss iets met me membraan of me bougie maar als de bougie niet zou vonken doen me lichten het dan wel ? Ik snap er helemaal niks van en voel me zo stupid nu ☹️
Heb trouwens een nieuwe led lamp erin gezet Miss dat er een zekering gesprongen is ofz ik weet t echt niet Hoop da iemand me iets kan vertellen hij moet t zsm weer doen en wil niet naar een garage want dat geld heb ik niet..
heel erg bedankt alvast !
Heb trouwens een nieuwe led lamp erin gezet Miss dat er een zekering gesprongen is ofz ik weet t echt niet Hoop da iemand me iets kan vertellen hij moet t zsm weer doen en wil niet naar een garage want dat geld heb ik niet..
heel erg bedankt alvast !