This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox setup met dr70rpm. uitlaat + carb keuze

bobby_roks

Well-Known Member
hallo,

ik heb een vraag over wat nou beste setup is.
mijn setup nu is: dr70rpm
laser x-pro
dopler pen 10 race krukas
polini speedcontrol vario
delta clutch
kevlar v-snaar malossi
17.5mm carb dell'orto

nu zit ik te twijfelen tussen 2 setups...
Nummer 1: dr70RPM
yasuni R (werkt dat goed op 21mm carb?????)
21mm carb(snelgas)(welke carb moet ik dan nemen?)
verder alles t zelfde als mn huidige setup

Nummer 2: dr70rpm
yasuni R
19mm carb(snelgas nodig?)(welke carb van dell'orto moet ik dan nemen?)
en verder ook alles t zelfde als mn huidige setup..

Yasuni R met 19mm werkt? dat goed op welke toeren werkt een yasuni R het best(nu maakt mijn aerox met 17.5mm ongeveer 10.000 toeren, hoeveel toeren met 19mm? ongeveer?

naja wat denken jullie ervan, laat mij even weten alsjeblief!!

dankjewel alvast

gr. Bob

Last edited:
aangezien je een 17,5 al heb zou ik voor de 21mm gaan want van 17,5 naar 19 zal je niet zo erg merken denk ik, je hebt met de 21mm dacht ik wel een snelgas nodig.

enne yasuni R doet het altijd wel goed op een dr70 (ook met een 21mm)

Als je dan toch een andere uitlaat gaat kopen, kun je beter een Gianelli Shot kopen. Die presteerd het beste op een DR.

ja maar die maken zo'n lawaai
en het is de meest lelijke uitlaat everrrrrrrrrrrr

@ zippa boy jmo
ik dacht idd ook al zoiets dat ik weinig verschil zou merken met 19 mm.. maar bedankt voor je info

@melv16
of ik koop gewoon een yasuni, en heb geen gezeik met andere demper erop zetten en fatsoenlijk demperwol en weet ik wat.. yasuni is gewoon een veel mooiere uitlaat dan de shot+ dat de yasuni gewoon stiller is, en dat dat ook een reden is waarom ik voor yasuni wil gaan.
en die 5 km/h verschil met yasuni en shot op dr70RPM?? maakt mij niet zoveel uit hoor..

maar iig
bedankt allemaal