Aerox beste setup met originele minarelli blok.

bacardiboy

New Member
Hoi ,ik denk eraan om een raket te maken van mijn aerox.
De bedoeling is om het originele blok te behouden en daar een beest van te maken ! Ik weet niet als ik het carter wil bewerken...gewoon cilinder erop en klaar.
Indien het echt nodig is dan moet het carter toch bewerkt worden.

Nu is mijn vraag ..wat is het beste van het beste ? Op dat blok !

Ik denk aan een dikke malossi cilinder 70cc of meer ..maar echt de dikste voor dat blok ! Welke is dat ?
Krukas wil ik het beste wat er verkrijgbaar is voor dat blokje ! Welke ?
Ontsteking van Malossi nemen ? Welke ?
Uitlaat Malossi of Polini for race of de dikste Yasuni ?
Carburator 28mm ? of is dat te groot ? En welke carb merk ? hoeveel mm voor deze dure setup
vario malossi ? koppeling malossi met drukveer en trekveren.

Ik zou het liefst de cilinder NIET bewerken ..alleen als het echt nodig zou zijn.Hetzelfde geldt voor carter.Maar past die cilinder wel goed in het carter?
Of moet je echt uitfrezen of slijpen vooraleer de cilinder past of is dit gewoon voor een betere flow?

Wat raden jullie aan ? Geld speelt eigenlijk geen rol ! Wil het beste !
 
Advertisement - register to remove this

Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te

Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestelleIs
Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestellen.
net even gekeken en zie dat de rc one 94cc ongeveer even duur is als de c one 70cc ! je zou zeggen de 94 is een pak duurder maar dat is niet zo ! Hoe komt dat ?
 
Hoi ,ik denk eraan om een raket te maken van mijn aerox.
De bedoeling is om het originele blok te behouden en daar een beest van te maken ! Ik weet niet als ik het carter wil bewerken...gewoon cilinder erop en klaar.
Indien het echt nodig is dan moet het carter toch bewerkt worden.

Nu is mijn vraag ..wat is het beste van het beste ? Op dat blok !

Ik denk aan een dikke malossi cilinder 70cc of meer ..maar echt de dikste voor dat blok ! Welke is dat ?
Krukas wil ik het beste wat er verkrijgbaar is voor dat blokje ! Welke ?
Ontsteking van Malossi nemen ? Welke ?
Uitlaat Malossi of Polini for race of de dikste Yasuni ?
Carburator 28mm ? of is dat te groot ? En welke carb merk ? hoeveel mm voor deze dure setup
vario malossi ? koppeling malossi met drukveer en trekveren.

Ik zou het liefst de cilinder NIET bewerken ..alleen als het echt nodig zou zijn.Hetzelfde geldt voor carter.Maar past die cilinder wel goed in het carter?
Of moet je echt uitfrezen of slijpen vooraleer de cilinder past of is dit gewoon voor een betere flow?

Wat raden jullie aan ? Geld speelt eigenlijk geen rol ! Wil het beste !
Mooi dat je iets wilt bouwen en al helemaal op een aerox tegenwoordig wil iedereen een motorscooter al die msfkwsen .
Stage 6 racing is goed
Malossi 7t
Athena racing
Polini evo
Metrakit pro race

Als je meer te besteden heb 2fast stage 6 r/t
 
Wat raden jullie aan ? Geld speelt eigenlijk geen rol ! Wil het beste !
Begin eerst maar eens met een beetje inlezen.over hoe alles werkt wat alles doet en waarom.soms dingen zoals het bewerken van carters en cilinders moet gebeuren.

Want je roept dat je een standaard blok wil en cilinder erop en gaan. Vervolgens wil je wel.het maximale eruit halen zonder een cilinder te laten tunen dat zijn al.uitspraken die niet samen kunnen.

En er is niet 1 specifieke setup de beste zoiets hangt af van een hele hoop dingen.
Je kan wel een heel eindje in de buurt van "de beste setup" Maar wat is een beste setup?
Meeste vermogen of hoogste top snelheid, beste acceleratie?
Laten we ff van 70cc uitgaan.
Zeg het maar, beste allround zou ik je een top3 geven van

Hk racing 70
Ottopuntouno
2fast
Willekeurige volgorde hoor.

Maargoed als je nog niet veel ervaring hebt met snelle scooters moet je hier voorlopig zeker niet aan beginnen. Dit is absoluut geen spul om zo eens ff een keer te starten en ff lekker door de wijk te trappen.
Als je zoiets wil dan zweer ik zelf bij een standaard speed 7t blokje. Goed gebouwd en afgesteld dan kunnen die echt heel wat hebben en gaan als de brandweer.

Als je wat gebouwd ofzo wil hebben laat maar weten heb binnenkort nog wel wat leuks te koop namelijk
 
voelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
De eerste keer aanschaffen dat lukt misschien nog wel, maar is zo zuur als je het na 2 dagen hebt gesloopt
 
Als geld geen rol speelt , is het een optie om bij DDL Tuning een kant en klaar Malossi C-One blok te bestellen.
De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.
V
Je hebt inmiddels meerdere onderwerpen lopen. Verdiep je eerst eens in het een en ander.
voelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
belachelijke idioot !
Post automatically merged:

voelt voor mij een beetje als een "ik ben net 16 en wil all het snelste spul hebben tot ik hoor wat het kost en begrijp dat ik daar wel 10.000 pizza's voor moet bezorgen" topic
belachelijke idioot !
 
De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.
V
Dan moet je niet eerst zeggen dat geld geen rol speelt .
Weet waar je aan begin , er komt heel wat bij kijken , ik denk dat je het beste af ben met een Malossi 70CC Replica met vlinderpoort , of een Stage 6 MK2 racing , dan ben je +- , 1000,00 kwijt.
 
De bedoeling is ook om het beste of bijna het beste uit dat origineel blokje te halen.Geld speelt ook wel een rol ,we willen geen 4k uitgeven.
V


belachelijke idioot !
Post automatically merged:


belachelijke idioot !
4k ben je tegenwoordig zo kwijt aan een blokje hoor dus zo heel gek is die prijs niet. Maar dat kan niet iedereen eraan uitgeven wat ook niet meer dan normaal is.

Maar we zijn van geld speelt geen rol naar geld speelt wel een rol gegaan.
Laten we het anders doen, wat is je budget dan kan ik ff wat voor je opzoeken. Maar hou er rekening mee dat je 1000 a 1500 sowieso wel kwijt zult zijn voor een beetje leuk blok.
 
Back
Top