BurN said:Ik neem me post terug in carter tuning topic, ik dacht dat die 19.5 met je speed was behaald, wat je later zelf ook nog poste.
Lees ik eindelijk je project page, staat er dat het met een athena is :/ - klopt iets niet ? en aan de grafiek ook niet, 1min later een run maken en dan meteen 19.x ipv 17x
Verder leuk ding, hopelijk kan ik nog een x tegen je sprinten.
Vinny said:Let maar op de resultaten ! Tegenvallen zal het zeker niet doen.
Uit Athena cilinder kwam ook +19 uit.
En dit op onze geflikte bank voor sommige beunhazen. Slechte fabrikant van testbank maw !!
Als je met je eigen ogen het carter & cilinderhemd moest zien, dan zou je wat meer zien & leren dan wat je kan zien op een slechte foto.
Maar meer zullen D & R niet prijs geven hoor. Foto is adertje onder het gras.
Tip : oordeel niet als je niet weet over wat je hebt !
Na 14 jaar in branche te zitten, weet ik wel hoe het vlamt.
Trouwens wie werkt er aan de MR Revolution (oa) denk je met Ton Mill.
Waarom was er plots nieuwe HR4 !! enz enz
Maar ja, sommige snotapen denken dat ze al de tuner & de man zijn !!
Omdat ze een scooter kunnen laten draaien. Manman man.
Werken voor sommige ID van fabrikanten zegt genoeg zeker.
Respect en waardering heb ik genoeg van mensen uit het scooter zaken wereldje.
Lig er allemaal niet van wakker hoor,
Keep on Tuning , boys en girls
Yours in sport,
burn's replie
[5th] klaas said:o tuurlijk ik ben een snotaap :r
ga jij dan lekker op je uitspraken letten met je aders onder je gras dat heb je alleen op een kerkhof man!
en jij gaat maar lekker dromen met je hr4 die jij hebt uitgevonden. :L
enne de tuner ben ik niet maar de man wel :*
BurN said:Ik neem me post terug in carter tuning topic, ik dacht dat die 19.5 met je speed was behaald, wat je later zelf ook nog poste.
Lees ik eindelijk je project page, staat er dat het met een athena is :/ - klopt iets niet ? en aan de grafiek ook niet, 1min later een run maken en dan meteen 19.x ipv 17x
Verder leuk ding, hopelijk kan ik nog een x tegen je sprinten.
robo5 said:op de meeting in lint hebben we na een hele dag sprinten en vlammen
ook gebankt met als resultaat 18.2 pk
da minimi said:aah tuners !gaat goed he de scoot wil wel eens in actie zien met die speed!
greeetz kevin
en ik had 17,3pk op vinnie zen bank diezelfde dag en vlamde die rox er keihard uitlc-next said:idd en we hadden bijna een rox tepakken daar met evo cc max tuned en gelijkaardige setup buiten dat hij toen al de mallossi ontsteking had schol amper een wiel aan de eindstreep
die scoot was ok tuned door vinnie en had 19.6 pk en op de meeting had hij 18.5 geloof ik ietsjes meer als wij dus score klopt
beunhaas said:en ik had 17,3pk op vinnie zen bank diezelfde dag en vlamde die rox er keihard uit
lc-next said:met een stunt dat een goede 20 a 30 kg minder weegt en een man die amper 65kg weegt met je sr wou je ni komen omdat dat veelte zwaar was en te groot