Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
Jelle RV said:
sorry maar het blok ziet er niet echt netjes 'getuned' uit :X
lijkt eerder het werk van een beunhaas...

Lijkt enkel zo wss door de foto ! in het echt ziet het er veel beter uit !

ik wist niet dat een speed zo'n grote boostpoorten had? :p
vorm van spoelers komen ook niet bepaald overeen met die van speed :X
en is zo te zien ook met de hand "gekotterd"...

beunhaas said:
ik wist niet dat een speed zo'n grote boostpoorten had? :p
vorm van spoelers komen ook niet bepaald overeen met die van speed :X
en is zo te zien ook met de hand "gekotterd"...

hoe kun jij deftig oordelen op een donkere wazige foto ?

Uhm als je denkt dat die boostpoort ook maar IETS lijkt op die van een speed heb je een enorme bril nodig.

extreme boosterpoorten hoor dit is echt beunhaask, maak eens en duidelijke foto van de boosterpoorten van die speed?

b.v.d

veder wel vet project

su6 er mee

rs rullezzz said:
extreme boosterpoorten hoor dit is echt beunhaask, maak eens en duidelijke foto van de boosterpoorten van die speed?

b.v.d

veder wel vet project

su6 er mee

zo te zien zit ie al in mekaar ;)

Dat steven van LS wel is iets deed voor z'n goede klanten wist ik maar dat ie julie een jog sponsort is echt :W

Carter is idd denks beetje mislukt majah

Jullie hebben het voor elkaar, respect mannen ! :!

P.s. tip : doe een rox vork in die jog, die originele jog vork is echt een spons (moet je wel met nieuw model kroonstuk werken ivm nieuwe balhoofd , kan ik je evt aan helpen)

Speedyrules said:
Dat steven van LS wel is iets deed voor z'n goede klanten wist ik maar dat ie julie een jog sponsort is echt :W

Carter is idd denks beetje mislukt majah

Jullie hebben het voor elkaar, respect mannen ! :!

P.s. tip : doe een rox vork in die jog, die originele jog vork is echt een spons (moet je wel met nieuw model kroonstuk werken ivm nieuwe balhoofd , kan ik je evt aan helpen)

merci voor de tip man dat hebben ze mij nogal gezegt maar wss komt de rox vork erin hoor want we rijden met rox velgen dus maar als ik dat spul nodig heb waarover je het hebt pm ik je wel als dat goed is ;)

Iedereen zit te huilen het is niet mooi getund daarom is er uit die athena zoveel uitgekome? heeft vinni toch ook getund als ik me niet vergis ...Ja hij is een beunhaas die ff 19.5 pk uit een athena haalt ik vindt dat iedereen hier goed bezig is verder :|

Status
Not open for further replies.
Back