Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
VeNoM (evo rox) said:
ja robo ziet er fijn uit :) als mijne zo wat klaar is kom ik zeker eens af om naar jouw machientje te zien :)

moet je zeker een keertje doen
we zoeken enkel nog een fijne kleurencombo voor de kappen , we weten echt niet welke . heeft er iemand sugesties ?

mooi project. ik merk da ge in belgie woont. welke dealer heeft u eigenlijk gesponsord? is wel vet.

Suc 6 met uw scoots

btw: waar woon je: als het nie te ver is kan ik uw rox eens komen aanschouwen :~

Spasta said:
mooi project. ik merk da ge in belgie woont. welke dealer heeft u eigenlijk gesponsord? is wel vet.

Suc 6 met uw scoots

btw: waar woon je: als het nie te ver is kan ik uw rox eens komen aanschouwen :~

ls-bikes van in lier sponsert ons nu en ik woon in boechout robo5 in lint
en de rox is verkocht dus je zal em niet kunnen aanschouwen :)

lc-next said:
ls-bikes van in lier sponsert ons nu en ik woon in boechout robo5 in lint
en de rox is verkocht dus je zal em niet kunnen aanschouwen :)

ahh hij is al verkocht, daar heb ik overgelezen denk ik.
boechout is bij antwerpen ofzo?

is best ver denks. ik woon in limburg. dus kan ik de jog rr ook nie komen aansschouwen :p

Pics onderdelen :p
Keihin 28 mm D-Slide
IMG_2.jpg

Malossi MHR VL 14
IMG_0004.jpg

Hebo Temp./Toerenteller
IMG_7.jpg

Hebo Pen 12 krukas + naaldlager
IMG_0006.jpg

Hebo Vario
IMG_9.jpg

Malossi MHR Poullies + Deltha Clutch + Overrange Kevlar belt
IMG_0009.jpg

Hebo Kelk 28 mm
IMG_12.jpg

Malossi MHR 13/44 primaire vertanding
IMG_21.jpg

Yasuni C21
IMG_19.jpg

Groepsfoto
IMG_0021.jpg

Jog RR Buddy + tankje
IMG_0024.jpg

MHR Speed + MHR binnenrotor komen morgen pas binnen :(

Last edited:
Spasta said:
ahh hij is al verkocht, daar heb ik overgelezen denk ik.
boechout is bij antwerpen ofzo?

is best ver denks. ik woon in limburg. dus kan ik de jog rr ook nie komen aansschouwen :p

idd bij antwerpen maar je zal ons zeker wel zien op meetings want deze zullen wij veel moeten doen dat verlangt onze sponser natuurlijk maar de zin in meetings zit er echt wel in bij ons dus zie je wel eens op een meeting ofzo
:)

lc-next said:
idd bij antwerpen maar je zal ons zeker wel zien op meetings want deze zullen wij veel moeten doen dat verlangt onze sponser natuurlijk maar de zin in meetings zit er echt wel in bij ons dus zie je wel eens op een meeting ofzo
:)

mjah meetings in antwerpen is moeilijk te berijken voor mij. is ongeveer 2 uur rijden ofzo. en dan moet ik het ook nog vinden.

als er in limburg zijn en als jullie dan komen zie ik u mss nog wel is :)

Spasta said:
mjah meetings in antwerpen is moeilijk te berijken voor mij. is ongeveer 2 uur rijden ofzo. en dan moet ik het ook nog vinden.

als er in limburg zijn en als jullie dan komen zie ik u mss nog wel is :)

ja ma wij zijn op de meetings in nederland ook enzo we gaan mee doen met de st.net sprintcompetitie

VeNoM (evo rox) said:
zeg hebben jullie nog geen pics van jogg ? Welk kleurtje komt ie .... :? :)

pics volgen een van de dagen we zijn eerst bezig met de setup bij elkaar te hebben maar de pics komen zeker van de jog en de kleur weten we nog niet echt iemand sugesties

Leuke setup joh..!! en watvoor kleurencombi denken jullie aan dan? als je ff fototje plaatst kunnen we soepe..:P
Veel suc6 er nog verder mee

GreAtzS mArk..!!

lc-next said:
pics volgen een van de dagen we zijn eerst bezig met de setup bij elkaar te hebben maar de pics komen zeker van de jog en de kleur weten we nog niet echt iemand sugesties

gaat uw dealer (sponsor) daar nie mede over beslissen?

mjah wete, parelmoer ofzo valt altijd op, en als je dan sickers @ de scooter hebt van uw sponsor dan valt het harder op denk ik. maar is natuurlijk wel stukske duurder

MarposTuning said:
Leuke setup joh..!! en watvoor kleurencombi denken jullie aan dan? als je ff fototje plaatst kunnen we soepe..:P
Veel suc6 er nog verder mee

GreAtzS mArk..!!

9339.jpg

kun je ff soepen als je wil :p

met aerox velgen
crosstuurtje
Liefst C21 eronder :p
binnenkappen wit

net een telefoontje gekregen van de sponser en jaja de team speed en mhr roter zijn binnen +ralf+ morgen even langs gaan om stukken op te halen en wat picjes te nemen ;)

Status
Not open for further replies.
Back