Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
eve said:
Iedereen zit te huilen het is niet mooi getund daarom is er uit die athena zoveel uitgekome? heeft vinni toch ook getund als ik me niet vergis ...Ja hij is een beunhaas die ff 19.5 pk uit een athena haalt ik vindt dat iedereen hier goed bezig is verder :|

vinnie heeft idd de athena ook getund en wij trekken er ons niets van aan wat iedereen er van denkt .
we zullen zien wat het gaat opleveren we posten het ookal is het een slechte score maakt niet uit dan word er maar terug aan gewerkt maar vinnie geeft ons zekerheid dat het weer een mooie score gaat zijn laten we dat afwachten we zullen zien da athena vlamde ook zeer goed als we daar wat duidelijke pics van posten gaan ze ook weer zeuren mja zo blijven we bezig we zouden beter allemaal wat respect voor elkaar hebben dan elkaars werk af te breken komen we veel verder mee :)

[5th] klaas said:
als het zo erg tegenvalt post je ze dan ook of niet?

Let maar op de resultaten ! Tegenvallen zal het zeker niet doen.
Uit Athena cilinder kwam ook +19 uit.
En dit op onze geflikte bank voor sommige beunhazen. Slechte fabrikant van testbank maw !!

Als je met je eigen ogen het carter & cilinderhemd moest zien, dan zou je wat meer zien & leren dan wat je kan zien op een slechte foto.

Maar meer zullen D & R niet prijs geven hoor. Foto is adertje onder het gras.

Tip : oordeel niet als je niet weet over wat je hebt !
Na 14 jaar in branche te zitten, weet ik wel hoe het vlamt.
Trouwens wie werkt er aan de MR Revolution (oa) denk je met Ton Mill.
Waarom was er plots nieuwe HR4 !! enz enz

Maar ja, sommige snotapen denken dat ze al de tuner & de man zijn !!
Omdat ze een scooter kunnen laten draaien. Manman man.

Werken voor sommige ID van fabrikanten zegt genoeg zeker.
Respect en waardering heb ik genoeg van mensen uit het scooter zaken wereldje.

Lig er allemaal niet van wakker hoor,

Keep on Tuning , boys en girls

Yours in sport,

lc-next said:
vinnie heeft idd de athena ook getund en wij trekken er ons niets van aan wat iedereen er van denkt .
we zullen zien wat het gaat opleveren we posten het ookal is het een slechte score maakt niet uit dan word er maar terug aan gewerkt maar vinnie geeft ons zekerheid dat het weer een mooie score gaat zijn laten we dat afwachten we zullen zien da athena vlamde ook zeer goed als we daar wat duidelijke pics van posten gaan ze ook weer zeuren mja zo blijven we bezig we zouden beter allemaal wat respect voor elkaar hebben dan elkaars werk af te breken komen we veel verder mee :)

GROOT GELIJK !!! Met al die schrewers hier ! Als je geen deftige/positieve reactie kan geven ZWIJG dan aub !

Vinny said:
Let maar op de resultaten ! Tegenvallen zal het zeker niet doen.
Uit Athena cilinder kwam ook +19 uit.
En dit op onze geflikte bank voor sommige beunhazen. Slechte fabrikant van testbank maw !!

Als je met je eigen ogen het carter & cilinderhemd moest zien, dan zou je wat meer zien & leren dan wat je kan zien op een slechte foto.

Maar meer zullen D & R niet prijs geven hoor. Foto is adertje onder het gras.

Tip : oordeel niet als je niet weet over wat je hebt !
Na 14 jaar in branche te zitten, weet ik wel hoe het vlamt.
Trouwens wie werkt er aan de MR Revolution (oa) denk je met Ton Mill.
Waarom was er plots nieuwe HR4 !! enz enz

Maar ja, sommige snotapen denken dat ze al de tuner & de man zijn !!
Omdat ze een scooter kunnen laten draaien. Manman man.

Werken voor sommige ID van fabrikanten zegt genoeg zeker.
Respect en waardering heb ik genoeg van mensen uit het scooter zaken wereldje.

Lig er allemaal niet van wakker hoor,

Keep on Tuning , boys en girls

Yours in sport,

Groot gelijk vinnie ! Laat de klein kindjes maar doen ! :):):)

Verder wou ik nog even zeggen dat het me niet zou verbazen dat die athena meer zou scoren :) Ik heb een goed gevoel op die cilinder's :X

zonet ff de blok onder de aerox gehangen (blok komt nog onder de jog kader is alleen nog niet klaar ) en het draait +ralf+ nu ff roderen ! en we kunnen gaan banken !

robo5 said:
zonet ff de blok onder de aerox gehangen (blok komt nog onder de jog kader is alleen nog niet klaar ) en het draait +ralf+ nu ff roderen ! en we kunnen gaan banken !

hehe idd maat blokje draait echt super +ralf+ morgen kom ik hem even halen voor wat te roderen he ;)

beter werk noem ik dat..:D kwil wel ff de uitslag van het banken zien.. zal echt wel goed getuned zijn hoor.. zal echt wel mee vallen.. zie het gewoon zonnig in..:P Ga zo door!!

grEatzS maRk

robo5 said:

:rolleyes: waarom snappen belgen het nooit, een alu cilinder moet je niet roderen :rolleyes:

eve said:
Verder wou ik nog even zeggen dat het me niet zou verbazen dat die athena meer zou scoren :) Ik heb een goed gevoel op die cilinder's :X

en dat zeg jij net, de meester in het afwerken en tunen ...

heb je de foto van dat meesterwerk van je carter van die wallaroo niet meer ? Leg die ff terug online en dan zullen WIJ JOU een keertje bekritiseren hoewel, adhv jouw uitleg tov vinnie kunnen we dat ook zonder denks ...

athena's zijn mss underdogs maar naar mijn gevoel en eravring hoort hij met een beetje werk ckers thuis in het rijtje van de team ...

lekker verder doen met die athena mensen , komt ckers voor elkaar !

Ja lekker rijtje taem 19 pk :L

Kweet zeker dat er niet veel zijn die zelfs met een speed niet over de 19.5 gaan op de testbank van vinni .

En over mijn tuning werk heeft nog nooit wat online gestaan carter was niet van mijn hand,en die airsal t6 mina vertikaal ook niet.

Enja die airsal is verneukt stuur pm naar leys @forum carter was van zijn hand en cilinder ook cilinder echter wel ngo van het noob tijdperk zo oud is nooit de bedoeling geweest dat hij ging vlammen ofzo.

Maar dat carter vlamde wel vraag maar gerust hoehard die wallaroo ging:)

Speedyrules said:
en dat zeg jij net, de meester in het afwerken en tunen ...

heb je de foto van dat meesterwerk van je carter van die wallaroo niet meer ? Leg die ff terug online en dan zullen WIJ JOU een keertje bekritiseren hoewel, adhv jouw uitleg tov vinnie kunnen we dat ook zonder denks ...

athena's zijn mss underdogs maar naar mijn gevoel en eravring hoort hij met een beetje werk ckers thuis in het rijtje van de team ...

lekker verder doen met die athena mensen , komt ckers voor elkaar !

de athena hebben we nog en als we een nieuwe zuiger kopen kan hij weer blazen en dat gaat ook gebeuren we gaan binnekort een 2de blokje in elkaar steken voor weer een ander project maar dat is voor laters eerst dit blokje in orde krijgen :)

gisteren nog wat aan het sleutelen geweest nieuwe lagers in het blok gestoken voor de ophanging en dan maar even het blok onder de kader van de rox gehongen blokje draaide mooi en perfect alles liep goed tot vanmorgen toen we alles nog een keer aan het cheken waren viel ons op dat ons spriutstukje gescheurt was dus trok wa tvalse lucht meteen maar spruitstukje eraf gehaald en morgen een nieuw gaan halen woensdag gaat scoot binnen om af te stellen hier al even wat pics van het blok onder de rox kader :)

roxproject.jpg

roxproject2.jpg

roxprojec3.jpg

roxproject4.jpg

Last edited:
zoww, 19pk uit athena ?? , fotows, zegge niks btw, tgaat er gwoon om dat je er gwoon goed gevoel van heb , en als dit door dezelfde hande is getuned als die athena, dan komt et wel goed denks,

wat is jullie doelstelling eigenlijk ?? tegen de 23 ??

suc6 ermee !!!!

gr pj

mhrlover said:
zoww, 19pk uit athena ?? , fotows, zegge niks btw, tgaat er gwoon om dat je er gwoon goed gevoel van heb , en als dit door dezelfde hande is getuned als die athena, dan komt et wel goed denks,

wat is jullie doelstelling eigenlijk ?? tegen de 23 ??

suc6 ermee !!!!

gr pj

doel stelling is er niet echt gewoon eens zien wat er uit kan komen we zouden liefst natuurlijk over de 20 gaan maar met 20 zijn we ook wel tevreden maar gaat hij toch weer onderhaden moeten genomen worden :p
we zien wel wat eruit komt :)

Status
Not open for further replies.
Back