Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
Hey man dat ding van jou komt ook wel vet uit te zien en lope :P
maar ffe vraagje, hoe werkt die Hebo tellertje van jou?
beetje nauwkeurig? heb em ook maar heb nog geen kans gehad om hem te proberen...

beunhaas said:
ik was er wel,hij ging niet slecht,maar om te zeggen dat hij 19pk had....

mja kijk die groene rox ja weet welke ik bedoel die had ook 19.6 pk op vinnie zen bank toen die van ons daar ook is afgesteld en ik weet niet zoveel schol het niet he beunhaas en opt einde van e dag hadde we 18 en die rox had ook 18 en een beetje ze dus er zal wel iets van kloppen mja kijk we zitten nu met een speed en we kijken wat dat gaat zeggen he

Crossroxie said:
Hey man dat ding van jou komt ook wel vet uit te zien en lope :P
maar ffe vraagje, hoe werkt die Hebo tellertje van jou?
beetje nauwkeurig? heb em ook maar heb nog geen kans gehad om hem te proberen...

werkt echt prima nog geen problemen mee gehad :)

beunhaas said:
en 3 x 17pk scoren en dan paar sec. later 19,5pk halen zonder ook maar iets te wijzigen is ook niet bepaald geloofwaardig :L

Ja Beunhaas , we hebben u begrepen dat er maar 1 iemand hier is in belgie die er iets van kent en dat jij dat bent ! Ipv een beetje respect voor lc-next en robo5 te hebben , dit zijn nog mensen die van hun gaan laten horen op meetings als belg in nederland ! een beetje respect voor deze twee zouw altijd welkom zijn hoor : of ze nu 17 pk hadden of 19 pk :s Wat maakt dat uit jij zult met je mond toch altijd meer hebben !

Laat dit een les zijn en heb respect voor mekaar :):):)

Greetz

beunhaas said:
waar beweer ik dat dan? :|
ik zeg niet dat ik 19,5pk heb,maar dat hebben jullie ook niet

Zullen binnekort is bij deforce komen banken zien wat het dan zegt kunne we mss is deftig vergelijken !

met vell respect voor beunhaas ik was degene die in lint met die groene outlaw rox reed (ben niet de eigenaar) maar met een stunt die zo licht is en een lichtere bestuurder was je mss wel sneller heb wel niet tegen jouw gereden maar volgende keer geen gehaas meer over zulk deze dingen and see you @ sprints

merci @ clif

ja mensen enkele filmkes van onze rox de eerste 3 zijn van nu met speed onafgesteld
de laatste 2 zijn van op de meeting in lint even terug

4de filmke tegen de rox met evo op ook door vinnie tuned had 19.6 pk

5de filmke tegen een maat van ons met manston 2 tuned enz...

Status
Not open for further replies.
Back