Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
{!Update !!

Voorkap aan het plamuren
PB230084.jpg

Nieuw Spruitstukje +ralf+
PB230086.jpg

Spruitstukje ff gemonteerd,en ja kon niet aan de verleifing weerstaan om hem ff aan te kicken :p
PB230092.jpg

Beetje teveel HTX 8P
PB230094.jpg

PB230102.jpg

Meer Morgen !

* ff verder beunen aan de voorkap
* Filmpje maken
* Lexus achterlichtunit halen
* Verhoogblokje

Last edited:
hehe was daarnet wel leuk idd wel wat veel htx idd :p mja ding ging wel nice ma op de filmpjes die er zijn gemaakt valt eigenlijk niet veel te zien veel te donker morgen nieuwe maken in de dag dan wel :) meer morgen

Ik neem me post terug in carter tuning topic, ik dacht dat die 19.5 met je speed was behaald, wat je later zelf ook nog poste.

Lees ik eindelijk je project page, staat er dat het met een athena is :/ - klopt iets niet ? en aan de grafiek ook niet, 1min later een run maken en dan meteen 19.x ipv 17x

Verder leuk ding, hopelijk kan ik nog een x tegen je sprinten.

BurN said:
Ik neem me post terug in carter tuning topic, ik dacht dat die 19.5 met je speed was behaald, wat je later zelf ook nog poste.

Lees ik eindelijk je project page, staat er dat het met een athena is :/ - klopt iets niet ? en aan de grafiek ook niet, 1min later een run maken en dan meteen 19.x ipv 17x

ik snap het zelf ook niet helemaal, als ze dezelfde methode gebruikt hebben als bij athena en speed, en dat terwijl meerdere mensen zeggen dat het er niet helemaal super uitziet :rolleyes: misschien geklust aan de grafiek?:P

Vinny said:
Let maar op de resultaten ! Tegenvallen zal het zeker niet doen.
Uit Athena cilinder kwam ook +19 uit.
En dit op onze geflikte bank voor sommige beunhazen. Slechte fabrikant van testbank maw !!

Als je met je eigen ogen het carter & cilinderhemd moest zien, dan zou je wat meer zien & leren dan wat je kan zien op een slechte foto.

Maar meer zullen D & R niet prijs geven hoor. Foto is adertje onder het gras.

Tip : oordeel niet als je niet weet over wat je hebt !
Na 14 jaar in branche te zitten, weet ik wel hoe het vlamt.
Trouwens wie werkt er aan de MR Revolution (oa) denk je met Ton Mill.
Waarom was er plots nieuwe HR4 !! enz enz

Maar ja, sommige snotapen denken dat ze al de tuner & de man zijn !!
Omdat ze een scooter kunnen laten draaien. Manman man.

Werken voor sommige ID van fabrikanten zegt genoeg zeker.
Respect en waardering heb ik genoeg van mensen uit het scooter zaken wereldje.

Lig er allemaal niet van wakker hoor,

Keep on Tuning , boys en girls

Yours in sport,

o tuurlijk ik ben een snotaap :r
ga jij dan lekker op je uitspraken letten met je aders onder je gras dat heb je alleen op een kerkhof man!
en jij gaat maar lekker dromen met je hr4 die jij hebt uitgevonden. :L
enne de tuner ben ik niet maar de man wel :*

Last edited:
Vandaag ff verder gedaan aan de rox

* Verhoogblokje gehaald + gemonteerd
* Lexus achterlicht

en verder weer ff gevlamt

c212.jpg

hebotrtempsensor4.jpg

warmdraaien1.jpg

Last edited:
burn's replie

Ja maar als je dan kijkt op die meeting lint is er ook hoog gescoort op die zelfde bank :)

[5th] klaas said:
o tuurlijk ik ben een snotaap :r
ga jij dan lekker op je uitspraken letten met je aders onder je gras dat heb je alleen op een kerkhof man!
en jij gaat maar lekker dromen met je hr4 die jij hebt uitgevonden. :L
enne de tuner ben ik niet maar de man wel :*

:+ haha :~

BurN said:

op de meeting in lint hebben we na een hele dag sprinten en vlammen
ook gebankt met als resultaat 18.2 pk

robo5 said:
op de meeting in lint hebben we na een hele dag sprinten en vlammen
ook gebankt met als resultaat 18.2 pk

idd en we hadden bijna een rox tepakken daar met evo cc max tuned en gelijkaardige setup buiten dat hij toen al de mallossi ontsteking had schol amper een wiel aan de eindstreep :)

die scoot was ok tuned door vinnie en had 19.6 pk en op de meeting had hij 18.5 geloof ik ietsjes meer als wij dus score klopt

lc-next said:
idd en we hadden bijna een rox tepakken daar met evo cc max tuned en gelijkaardige setup buiten dat hij toen al de mallossi ontsteking had schol amper een wiel aan de eindstreep :)

die scoot was ok tuned door vinnie en had 19.6 pk en op de meeting had hij 18.5 geloof ik ietsjes meer als wij dus score klopt
en ik had 17,3pk op vinnie zen bank diezelfde dag en vlamde die rox er keihard uit

beunhaas said:
en ik had 17,3pk op vinnie zen bank diezelfde dag en vlamde die rox er keihard uit

met een stunt dat een goede 20 a 30 kg minder weegt en een man die amper 65kg weegt met je sr wou je ni komen omdat dat veelte zwaar was en te groot en jij zelf reed ook niet want je weegt 90 kg en bent te groot terwijl men maat robo 5 even veel weegt als jou en even groot is dus hou je comentaar even aub ik geef zeker toe dat je blokje vlamt ma je moet nu niet zo beginnen he :)

ik ga hier geen uitspraken doen maar ik schaam mij toch een beetje voor dit hier als Belg :'( beunhaas mag zijn nick wel afstaan aan deze gasten :rolleyes:

ga eerst nog maar een keertje goed kijken naar je grafiek...
je hebt mss 18 pk,maar wel een piek.
dat was dan ook te zien aan hoe het ding presteerde @ baan

Status
Not open for further replies.
Back