Aerox DRT

CockTail

Well-Known Member
Ik zit me op school stierlijk te vervelen dus bij deze post ik even mijn tuning en project verhaal..8) 8)

Het begon allemaal 2 jaar geleden toen ik van een toenmalige collega een Aerox uit 98 met nog geen 3000km op de teller kon kopen voor €300 :? :? (ja ik stond ook even raar te kijken toen hij zijn vraag prijs zei) Maar goed ik dat apparaat gekocht en thuis meteen maar even gestript toen zag ik al dat er veel mee mis was zoals.
  • Voorvork was scheef
  • Uitlaat was lek
  • Veel kappen schade maar dat had ik natuurlijk al gezien
  • er moest een nieuwe cilinder onder
  • en nog wat andere kleine zooi (niet echt van belang)

Nu begon ik dus met een nieuwe voorvork kopen dit was uiteraard een behoorlijk grote uitgave maar omdat ik al bijna een jaar aan het sparen was voor een scooter en ik deze kon kopen voor €300 was dit niet zo'n probleem :#

Hierna had ik van een vriend van mij zijn oude 50cc orgineel gekocht en een MK handmade (|( ) .
Alles andere zooi wat er mis was opgeknapt en me scooter weer in elkaar gezet..

Het was 2 keer kicken en hij liep meteen weer als een zonnetje.. maar 80km op de teller.

Dit was de eerste paar maanden goed vol te houden maar al redelijk snel begon dit toch erg te vervelen en ben ik begonnen met echt opvoeren.
Hier onder een lijst met wat er nu onder hangt.
  • Gilardoni 70cc Alu (twins tuned)
  • Nu nog een Gianelli NRX :p maar de c20 komt er snel aan
  • Nog een 21mm Delletje maar mijn 27mm Mikuni met powerjet ligt klaar om er onder te gaan
  • Malossi Overranged set met MHR 2002 vario
  • Malossi RHQ pen 10 krukas
  • Tuned carters
  • Malossi MHR powerfiltertje

Me scooter rijd nu als een tiet maar hij is pas af als mijn c20 en mijn 27mm eronder ligt.

Plannen voor de toekomst zijn
  • Malossi Eprom
  • Malossi MHR Team Speed
  • En me carter nog beter laten tunen!!
  • Twins air cartbox

Het uiterlijk van de scooter ben ik nog niet echt mee bezig geweest dat is van later belang;)

Maar ik houd jullie op de hoogte.
Ik zal binnenkort fotos posten want zoals ik al zei zit ik me nu op school te vervelen...

Ik heb nog wel een aantal filmpjes het stelt niet veel voor maar ze zijn we geinig..
Ritje door de straat
FF een fullspeed test #1
FF een fullspeed test #2

Ik hoop dat jullie er wat aan vinden en ik zal zo snel mogelijk mijn fotos van me cilinder enz posten..

Groetjes CockTail

p.s DRT staat voor Devil Riders Tuning waarvan wij met een clubje scooter rijders zelf allemaal stickers en andere atributen hebben gemaakt om de scooter te vervraaien..

LET NIET OP ME NEDERLANDS HEHEHE 8) :rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

Als jij een teamspeed wilt had je beter meteen een pen 12 asje kunnen nemen, maar wanneer komen de foto,s, filmpjes stellen idd nix voor
 
Back
Top