Aerox doet ineens gek?

Status
Not open for further replies.

Aerox1997

aerox ownert
ey

Nadat me aerox een week stil heeft gestaan doet ie onder het rijden ineens af en toe heel gek,

setup:

Std cilinder
17,5 carb
malossi mhr vario
leovincie ZX
powerone koppeling
sproeier 78

Hij heeft hier ALTIJD goed mee gelopen en sinds vandaag doet ie gek.

Ik ging dus naa een scooterzaak toe wat aardig ver was van hier,eerste paar km ging het goed maar ineens toen ik gas gaf begon ie te stotteren (zeg maar hetzelfde dat als je veel koppel heb en als je optrekt dat je dan heen en weer gaat heel de tijd soort van stoppen en dan ineens doet ie het weer)

ik dus stoppen bleek me bougie los te zitten,ik die vastdraaien met gereedschap wat ik bij me had,en ja was over hel dat stuk naar die winkel geen last ook terug niet.
ik ga dus s'avonds naar buiten en merk ook niks totdat ik bij iemand tijdje naar binnu ging en na een uur naar buiten kwam,en begon toen na een km weer te stotteren/schokken,en de bougie zat gewoon goed vast.

Als ik dan volgas gaf in 1 x hat ie dat effe en dan eenmaal naar de top stopte ie ermee,ik gas los ging beetje langzamer voor een bocht en weer gas bij en weer hetzelfde.

ik weet niet wat het is of het nou mss door de kouw kom omdat het toch al s'nachts was,maar daarvoor naar de scootezaak was het gewoon overdag maar had ie 2 weken stilgestaan ofzo.

Of dat het mss komt omdat ie warm moet worden,(Maar ik heb dit dus nog nooit gehad ook niet als ie koud is en dan gelijk hard ga rijden.)

weet iemand mss dan wat dit is,bougie mss ze beste tijd gehad?
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top