Scooter doet raar aerox.

sammy aerox

Well-Known Member
Scooter doet raar ik ben mijn brommer nu in orde aan het maken, even niet mee gereden. Nu het probleem brommer start super slecht. 1 minuut kicken tot 2 minuut dan loopt hij 1 seconden dan 2 seconden iedere keer langer. Deodorant trekt aan maar blijft niet aan en iedere keer gaat hij langer en langer hoe meer ik trap. Als hij even aan is geweest dan blijft die aan. Kan ik hem uitzetten en start daarna zonder problemen. En ik kan ook maar ineens maar 10 km per uur dag daarvoor 45km en een maand geleden 60km????? Ik snap er niks van en hij ging daarvoor boven de 110km per uur. Wat ik al nagekeken heb, cillinder vario koppeling carburateur schoongemaakt afgestelt en sproeiers veranderd geen verschil choke is electrische gas blijft niet hangen naald is recht van carburateurr kelk zit erop en is goed.
 
Advertisement - register to remove this

Zou je even je schrijven willen controleren? Want het lijkt alsof je heel veel haast had om dit bericht op te stellen.
Het hoeft niet 100 % perfect. Maar het moet wel goed leesbaar zijn voor iedereen.. Anders duurt de hulp alleen maar langer.


* nu inorde aant doen effe niet
* Deodorant drek
* em effe



En veel ontbrekende letters.
 
als scooter een keer loopt dan rookt ie ook veel? moet je effe kijken of ie wel brandstof krijgt. indien wel of die niet verzuipt. Mischien krijgt ie juist geen brandstof?
Vervang voor zekerheid je bougie.
 
Back
Top