Ik rij Dr70 met een Leovinci Touring op m'n Yamaha Neo's.
Met het standaard, begrenste luchtfilter zat ik op sproeier 86.
Met de tuit uit de luchtfilter, zat ik op sproeier 92.
Ik heb daarna de luchtfilter volledig verkracht (wat ik nog steeds een keertje op moet lossen misschien) en rij nu moet sproeier 132. Hij is er wel ietsje vlotter door geworden, maar of dat dat het nu waard is...
Volledige setup:
Dr70 70cc cilinder
Leovinci Touring uitlaat
Doppler S2BR variateur met 4g rolletjes
Standaard achterpully met standaard trekveertjes en de drukveer die bij de Doppler kit zat
17.5mm Dell'Orto carburateur met sproeier 132 (again, dit is niet hoe het zou moeten!)
't is allemaal een beetje beun.
Top is ongeveer 95kmh op een goeie dag, trekt best lekker in een rechte lijn tot de ~85 ish daarna duurt het wel wat langer om de echte top te halen.