advies gevraagd bij 70cc setup

  • Thread starter Thread starter AEROX-GUY
  • Start date Start date
A

AEROX-GUY

Guest
Ja hoi, ik neem dus een 70 cc, dit lijkt me een goeie setup.

Polini Evo 70cc cil.
Polini Evo 70cc uitlaat.
DO 19mm.
Yamashi krukas.
Multivar+ventilvar+polini v-snaar.

Nu ben ik er nog niet helemaal uit wat voor uitlaat ik zal nemen.
Die Evo uitlaat kan ik goedkoop krijgen en vind ik ook mooi.

Welke uitlaat kan ik nou et beste nemen?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Die schijnt nog steeds niet op de markt te zijn... De uitlaat die zo onderhand al een aantal mensen hier hebben (HeboNRG, VDM, Joël en een maat van me) heet volgens mij toch echt RII... Ook al zitten er minimale verschillen tussen de RII en RIII...

Greetz.

Matton importeerd Hebo R3 uitlaten.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Als ik het goed heb heeft Joel toch echt een RIII.Want verbeterde ophanging,de demper is niet dof maar glimt en waarschijnlijk ook nog een miniem verschil in de tailpipe.Bij de minarelli RIII schijnt er wel meer verschil te zijn!!!!

Mijn demper glimt ook nogal, maar ik heb een RII...
 
Originally posted by Daanje


Explain... En als je die Evo cilinder erop zet moet je niet vergeten om je carter wat aan te passen, want de spoelpoorten van die cilinder zijn best wel gr00t en passen niet helemaal op je carter

Ik weet niet waar je dit vandaan heb, misschien van startpunt???
DIT IS ECHT BULLSHIT.
Evo cilinder kan je std. uit de doos gewoon monteren, carter aanpassen MOET niet. En het geeft niet ZOVEEEL meer prestatie/vermogen..
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Als ik het goed heb heeft Joel toch echt een RIII.Want verbeterde ophanging,de demper is niet dof maar glimt en waarschijnlijk ook nog een miniem verschil in de tailpipe.Bij de minarelli RIII schijnt er wel meer verschil te zijn!!!!

Alleen de ophanging is verbeterd bij de hebo r3!
 
ja het is niet echt nodig om je carter aan te passen met evo70 ik rij zelf ook met standaard carter en evo 70 (hebo kruk,c16,21mmdo) en dit rijdt prima alleen heb ik een kutafstelling door die polini vario

enne aerox guy je schrijft wel leuk dat je dat wil gaan nemen maar vergeet je niet het belangrijkste.............geld, tis nm niet gratis
 
Re: Re: advies gevraagd bij 70cc setup

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Ik denk dat je die Evo-uitlaat overschat, zo hoogtoerig issie ook weer niet, op hetzelfde niveau als een C16 ofzo... Volgens mij kun je best een C20 monteren, ook als je niet tuned (scootparts-praat)... Een maat van schroefde zijn C20 op een W-poorter tuned, ging best vet (met een Nardo:P)...

Greetz.

Ja Evo70 uitlaat is ook zeer goed op evo70cc, misschien wel beter dan c16.. Alleen kwaliteit is bagger.
Ik zou ook meteen een c20 monteren.
 
Originally posted by AEROX-GUY


op Welke cilinder? de evo70 ? lijkt me sterk

Op een MHR 70 rep.
Een evo is echt niet zo goed als dat er beweerd wordt.
Polini was vroeger goed maar is niet verder gegaan in door ontwikkeling, andere merken hebben polini allang overtroffen.
 
Re: Re: Re: advies gevraagd bij 70cc setup

Originally posted by Prozhen


Ja Evo70 uitlaat is ook zeer goed op evo70cc, misschien wel beter dan c16.. Alleen kwaliteit is bagger.
Ik zou ook meteen een c20 monteren.

Een for race blaast toch echt beter dan een evo op een MHR 70 rep.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Die schijnt nog steeds niet op de markt te zijn... De uitlaat die zo onderhand al een aantal mensen hier hebben (HeboNRG, VDM, Joël en een maat van me) heet volgens mij toch echt RII... Ook al zitten er minimale verschillen tussen de RII en RIII...

Greetz.

Ze hebben alle 2 de overeenkomst dat ze roesten als een muthafucker.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm


Als ik het goed heb heeft Joel toch echt een RIII.Want verbeterde ophanging,de demper is niet dof maar glimt en waarschijnlijk ook nog een miniem verschil in de tailpipe.Bij de minarelli RIII schijnt er wel meer verschil te zijn!!!!

Joel heeft gewoon een 2
 
Wat is het toernegebeid dan waar in een For Race lekker wertk dan?
En Matton denk idd dat ze Hebo R ]|[ pijpen importeren want er lag een ][ in de vitrine bij Parts dus ik zeg er wat over, zegt die kerel meteen dat het een verkeerde is ofzo, dattie um gaat terugsturen blablabla. Mafkees. Ze weten ient eens wat ze importeren.
Een Evo70 pijp doet het best leuk op die cilinder hoor, op een MHR Team doet die pijp het toch ook goed? Maar beter neem je wel een C16/C20
 
Back
Top