Standaard achterveer vervangen aerox advies gevraagd

Juggler

New Member
Het volgende de standaard veer van mijn aerox uit 2007 is aan vervanging toe. Nu heb ik begrepen dat de standaard veer lengte 270 zou zijn. Mijn vraag is als ik een langere veer neem betekend dit dan ook een langere veerweg? En hebben jullie aanraders voor welke veer ik zou kunnen aanschaffen ik hoor vaker goede dingen over de yss veren maar ook hier heb je verschillende uitvoeringen van. Even wat info die van belang kan zijn totaal gewicht van mij en mijn rugzak is rond de 95kg en de route die ik naar mijn werk rijd is een wat verouderd fietspad vandaar de vraag naar langere veerweg. Voor de rest kan de veer geloof ik niet te lang ivm een standaard luchtfilter en het moet ook goed blijven rijden natuurlijk.
Nog een snelle edit ik heb de zoek functie geprobeerd maar kon weinig vinden mocht ik een topic over het hoofd hebben gezien door verkeerde zoek termen dan hoor ik dat ook graag.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon een veer eronder knallen die geschikt is voor Minarelli. Mag best wat langer zijn geen probleem, ophoogblokjes doen in principe het zelfde. Maar beste gooi je er een paar euro extra tegenaan en koop je een goeie veer. Wereld van verschil
 
Gewoon een veer eronder knallen die geschikt is voor Minarelli. Mag best wat langer zijn geen probleem, ophoogblokjes doen in principe het zelfde. Maar beste gooi je er een paar euro extra tegenaan en koop je een goeie veer. Wereld van verschil
Ophoogblokjes rijden die dingen echt aanzienlijk slechter door, gewoon een yss veer halen
 
Ok duidelijk wat zou jij adviseren qua hoogte? in de richting van 290 of 300? en geven die hoogtes geen problemen met de standaard of het luchtfilter? Dan nog welke yss versie kan je aanraden?
 
Back
Top