Advies gevraagd over scooter kopen

Respeezy

New Member
Hoi graag advies!

Ik wil een vespa lx bromscooter (geel kenteken) uit 2012 met 14000 km kopen, hij heeft geen noemenswaardige schade en komt met beugels rekje, alarm beenkleed een stuurlost en een extra slot, ook zit er een klein windscherm op ( wil soieso een grotere erop) en ik krijg er 2 helmen bij ( Denk dat ik ook wel een nieuwe helm ga kopen)

Ik heb op marktplaats gekeken naar vergelijkbare scooters om een goede prijs te vinden, maar wordt daar niet veel wijzer van ...


ik kan hem kopen voor 1800 euro.

Goede koop?
 
Advertisement - register to remove this

Je vraag is nogal erg kortzichtig.. Daarnaast verstrek je te weinig informatie om er een mening over te geven..
Ik weet wel dat 9/10 keer je een kat in de zak koopt als je eentje van een particulier over koopt.
Vaak is daar toch wel iets mis meer mee dan dat je jezelf gedacht had..

Zou eerder eentje bij een goede bekende naam dealer kopen, met enige maanden garantie erop.
Iemand die jou 3 maanden garantie geeft, gaat echt niet ze naam te grabbel gooien. En mocht er dan toch iets in de soep lopen, dan kan je het binnen die 3 maanden termijn prima een oplossing voor krijgen..
 
Misschien een foto en of url naar de advertentie.. We weten niet wat de verkoper allemaal geschreven heeft om ze scooter te verkopen.
En het is natuurlijk handig als we kunnen zien in welke staat hij verkeerd..
Soms is een prijs te mooi om waar te zijn..

Er is geen enkele informatie betreft de service beurten die deze scooter gehad zou moeten hebben en enige bewijzen van een afgetekend en ingevuld onderhoudsboekje.. Een onderhouds historie is net zo goed belangrijk..
 
Back
Top