Adsl

Kabelfoon is en blijft gewoon rot... Denk dat je beter op ADSL over kan stappen indien mogelijk. Heeft Kabelfoon geen snellere abonnementen? Meende zoiets gehoord te hebben namelijk.
 
Originally posted by chills
Waar zie je dat staan?

ik zie nl..2048down en 512 up staan !!

word binnekort veranderd BBNET gaat in snelheid omhoog blabla net zoals kpn stond op tweakers.
vervolgens contact opgenomen met demon en het klopt. kost de huideige gebruikers wel eenmalig 30 eppi.
 
nogff een stukje Kilobyte en bit uitleg:

KB staat voor: kilobyte. Er bestaat veel verwarring over de schrijfwijze: KB, Kb, kB en kb.! Kb staat nl. voor kilobits. De schrijfwijze varieert echter nogal eens. In veel discussies over datasnelheid worden bytes en bits o.a. om die reden doorelkaar gehaald.

1 Kilobyte (KB) = 1024 bytes = 8192 bits.

1 Megabyte (MB) = 1024 kilobytes = 8192 kilobits= 1048576 bytes= 8388608 bits.

1 kilobit (kb) = 1024 bits.

1 megabit (mb) = 1024 kilobits
 
Originally posted by Boeie
chills, maakt mij niet uit wat je zegt, ik heb op @home (en internet) gebied genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat je geen gelijk hebt ;)


hoe kan ik dan van microsoft met 700+kb downloaden?

ik zit hier gewoon in een snelle regio....@home is niet overal even snel !

www.troublesathome.nl

kijk hier maar eens wat er in de praktijk word gehaald
 
Originally posted by Freezer
Chills: zie het maar als een testbank, als iedereen opdezelfde site meet, heb je een betrouwbaar beeld...

juist niet...omdat iedereen vanaf een andere ''lokatie''inlogt op die site
 
Download : 190,3 KByte/sec
Upload : 120.3 KByte/sec
Connection : 653 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

Tegelijkertijd draait me cs1.6 server ook nog eens (14man) :L
 
Originally posted by SanderB
Kabelfoon is en blijft gewoon rot... Denk dat je beter op ADSL over kan stappen indien mogelijk. Heeft Kabelfoon geen snellere abonnementen? Meende zoiets gehoord te hebben namelijk.

Jepz.......Neem binnenkort wel een adsl lite abbotje
 
Originally posted by chills
juist niet...omdat iedereen vanaf een andere ''lokatie''inlogt op die site

Wat doe jij tof zeg. Gebruik gewoon speedtest zoals iedereen..In plaats van een vaag windowtje te laten zien, dat zoals iedereen weet voor geen meter klopt.
 
Download : 80.7 KByte/sec
Upload : 13.0 KByte/sec
Connection : 317.0 Conn/min
Ping test Nederland : 19.0 ms

ADSL van Planet.. 768/128 pakket
 
Ik haal met chello 187.3kb/ sec... Ik heb nooit problemen met chello gehad, maar ben wel van plan om naar een ander abonnement over te stappen want 50 euro per maand vind ik te duur.
Ik zit aan ZONNET te denken is dat misschien wat
 
het net is gewoon het beste we krijgen zelfs geld toe :) (waarschijnelijk een fout). 30 kb per sec.. alleen uploade gaat wel langzaam
 
Originally posted by Arne
Wat doe jij tof zeg. Gebruik gewoon speedtest zoals iedereen..In plaats van een vaag windowtje te laten zien, dat zoals iedereen weet voor geen meter klopt.

mijn ''speedtest'' resultaten staan er toch bij ?!?

zo'n windowtje zegt me meer dan een speedtest......de tijd die erbij staat is inderdaad een schatting, maar het aantal kaabees wat je in zo'n schermpje ziet klopt......en dan gebruik ik ook nog vaak DU-meter.....en die bevestigd mijn snelheid..

vooral als ik via ftp download staat die meter constant op 800kb+;)

maar goed....als niemand me gelooft....kom maar kijken zou ik zeggen!

ik ben trouwens niet de enige die dat haalt hier (weert)....al m'n vrienden die kabel hebben halen dat ook.
 
Originally posted by chills
mijn ''speedtest'' resultaten staan er toch bij ?!?

zo'n windowtje zegt me meer dan een speedtest......de tijd die erbij staat is inderdaad een schatting, maar het aantal kaabees wat je in zo'n schermpje ziet klopt......en dan gebruik ik ook nog vaak DU-meter.....en die bevestigd mijn snelheid..

vooral als ik via ftp download staat die meter constant op 800kb+;)

en toen werd je wakker met vinger im kont ?
post dan een screenshot en upload die.
ik heb op mijn werk een leased line van demon, kost ons bedrijf 600 euro per maand. dan haal ik 100 kb upload en 300 kb omlaag, en dan wil jij beweren dat jij met een cheap ass @ home account loopt te blazen.
ik geloof het dus niet.
 
Originally posted by Blaze
en toen werd je wakker met vinger im kont ?
post dan een screenshot en upload die.
ik heb op mijn werk een leased line van demon, kost ons bedrijf 600 euro per maand. dan haal ik 100 kb upload en 300 kb omlaag, en dan wil jij beweren dat jij met een cheap ass @ home account loopt te blazen.
ik geloof het dus niet.

mijn upload is maar 15kb....'t is voornamelijk de upload waar je voor betaald...maar goed...ik zal zo een screen van m'n speedtest posten..

speedtest.jpg
 
Last edited:
ja maar dat is dus nogsteeds nooit die "800kb" die jij beweert... ik heb ook weleens van die uitschieters maar de speedtest resultaten vind ik gewoon tellen...

wat wel een verschil is, hij maakt bij jou wel superveel connections! (bij mij 400 ofzo, bij jou 800)

verder zijn de Ping en Download/Upload gewoon hetzelfde ;)
 
over dat adsl "opvoeren"(wat ze dus gaan doen), ik was gister bij een vriend van my, daar ging ik ff wat downen en toen ging het constant 130kb/s. hij heeft nu(als het goed is dus)768 en binnekort dus 1024, maar als je 1024 deelt door 8 kom je op 128, wat dus de snelheid gister was :s
 
Back
Top