Adsl

cheer.gif


Wel chill allemaal:), als ze de prijzen maar niet gaan verhogen vind ik t best.
Eerst hebben ze de prijzen verhoogd, toen werd het sneller. Ik hoop niet dat dit weer gebeurd in omgekeerde volgorde.
 
Last edited:
Ik heb chello en haal een 150-150kb/s tegenwoordig (upload een 15-16kb/s). Opzich best netjes maarja behoorlijk afhankelijk waar je woon. Upload mag wel wat omhoog.
 
Originally posted by chills
Ik heb @home hier..(kabel) met een snelheid van 10mbit!---wat ik ook geregeld haal----800-900kb/sec

ik heb ook geen tel. aansluiting meer, dus adsl zit er voor mij niet in....

maar ik vind 't wel goed zo, alleen de upload mag wel iets omhoog..nou is 't maar 128kbit.....in de praktijk dus 15kb/sec.
hier geloof ik dus geen fuck van want dat kan gewoon niet.
ik heb ook @home, op 2 verschillende plaatsen en zelfs met downloaden van bepaalde snelle plaatsen haal ik dat niet.
maargoed, iedereen zijn pats... @home kabel is niet 10mbit, dat mocht je willen...


voor iedereen die info wil hebben over internetverbindingen, op www.internetten.nl kan je er alles over vinden.


en dan nu dit nog: Ik woon in een flat in groningen met 2 andere boys, we hebben een @home kabelverbinding met zn 3-en gedeeld (max 500kb/sec down, max 15kb/sec up) en de upstream is vooral te traag, down valt wel mee...
we betalen 47,95 per maand.
Nu willen we bestwel een ander abbo, maar hebben we geen vaste lijn meer. Heb ik wel gehoord dat ADSL bedrijven dat niet meer nodig hebben (ze de lijn er zelf leggen) maar hoe zit dit precies?
 
Originally posted by Boeie
hier geloof ik dus geen fuck van want dat kan gewoon niet.
ik heb ook @home, op 2 verschillende plaatsen en zelfs met downloaden van bepaalde snelle plaatsen haal ik dat niet.
maargoed, iedereen zijn pats... @home kabel is niet 10mbit, dat mocht je willen...


Ten eerste: jij woont in groningen....ik in weert !

Hoe kan 't dan dat ik af en toe 800-900kb/sec haal....dát is toch 10mbit ??

je zit zelf ook al op 5mbit ongeveer....!

speed.jpg


hier haal ik al bijna 9mbit.....volgens mij haal je kbit en kbyte door elkaar.
 
En for your information chills, ik kijk dat plaatje nu goed, en rechts staat 704 kilobit per second, geen byte, oftewel 88Kbyte/sec :D:D:D
 
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar ---> 91.9 KByte/sec

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar ---> 11.3 KByte/sec


Planet ADSL comfort
 
Back
Top