Gratis computer bij afsluiten ADSL!!!

leuk aanbod voor nieuwe abonnees, zeker doen.

Ik ben zelf al 2jaar tevreden ADSL gebruiker bij XS4ALL, dus ik ga niet overstappen. geeft inderdaad hoop romslomp.
 
Originally posted by dvanschelt
je krijgt alleen een kast, met een moederbordje, processor en cd brander, harde schijf en waarschijnlijk een floppy disk. monitor, muis, toetsenbord, printer en boxen moet je zelf kopen. geluidskaart en videokaart zijn zeer waarschijnlijk dus onboard, verwacht daar geen wonderen van.

Muis en toetsenbord zit er al bij staat op de site, en er staat idd bij dat videokaart onboard is.

Ik ben ook langer dan 2 jaar bij xs4all en ben er superblij mee :) Zeker na 15 januari a.s.
 
Vriend van me werkt er die vertelde me gister op school er ook al over... maar hier is nog geen adsl beschikbaar.. niet dat ik m nodig heb ofzo.. amd 8P

nee maar zit voor de rest dus geen bekende aap in 8)
 
Even snel een berekeningetje gemaakt:

Ze leveren geen modem en monitor mee bij Mycom, die moet je dus nog kopen. Daarnaast heb je nog aansluitkosten a 69 euro.

Er komt dus nog circa 100 (modem) + 69 (aansluit) + 200 (monitor) = 369 euro extra bij.

12 x 39,95 euro (abonnement 1 jaar) + 369 extra's = 837 euro voor een gratis pc + 1 jaar ADSL 1MB (na het eerste jaar betaal je 49,95 per maand!!)

Vergelijk met bijvoorbeeld Tiscali:

12 x 39,95 euro – 30 euro korting = 449,50 euro voor 1 jaar ADSL 2MB bandbreedte.

Daar zit dus het addertje: als je alles doorrekent, dan betaal je circa 400 euro extra voor de PC. Ben je te laat met betalen, dan moet je 499 euro extra storten. Je bandbreedte is minder dan bij andere aanbieders en tenslotte: na het eerste jaar betaal je 49,95 per jaar...en dat is pittig.

Maja.. als je al een beeldscherm heb.. valt het wel meej ;)
 
<verder wil ik niemand weerhouden om zn ding aanteschaffen hoor :)>...

Ik wil er gewoon mee zeggen: Let ff op de extra kosten die erbij komen kijken! Bovendien heb je voor 50 euro per maand bij KPN een 2x zo snellere verbinding... maja, je kan na een jaartje overschakelen!
 
verbinding van Tiscali snelheid is gebaseerd op die vanaf 15jan. MyADSL is ook gewoon via het telefoonnet van de KPN en zal dus ook vanaf 15jan. 2048kbps downstream hebben :)

snelheidsverschil valt dus weg.
 
Die vergelijking met dat Tiscali abonnement is een beetje krom, dat is via het eigen (=BaByXL) netwerk wat nauwelijks beschikbaar is.
 
Even de haken en ogen:
-pc blijft eigendom van Mycom totdat alle betalingen van het eerste jaar zijn voldaan.
-Langer dan 30 dagen onbetaalde rekeningen levert op dat mycom voor de computer alsnog 499 inc btw aan je factureerd die binnen 14 dagen betaald moeten worden.
 
was al genoemd hilly ;)

mjah gezien de meeste van onze mensen toch netjes op tijd zijn rekeningen betaald is dat geen addertje
 
Btw, dit doen ze in Engeland ook. Maar dan betalen ze je ADSL ook nog eens geloof ik. Probleem is alleen dat om de 30 minuten reclame langs komt van 2 minuten o.i.d. Je kan dit niet wegklikken.

Je moet dan elke maand de nieuwe reclames downloaden, en er wordt gecontroleerd of je deze ook echt installeert. Je kan de pc ook niet formatten en een eigen install fixen.....

Ook een redelijk gaar concept lijkt mij...Mja als je pauperstudent bent en je hebt echt geen knaken is t wel handig misschien :L
 
je was me net voor :p

als je dus 1 rekening vergeet te betalen oid, dan moet je gewoon 500 euro dokken aan Mycom.

Btw ik weet bijna zeker dat die pc geen nieuwwaarde heeft van 499 euro.

De specs:

Mycom H450M Casing 50 euro
Asus A7V8X-MX Moederbord 56 euro
AMD Athlon XP 2000+ 60 euro
Corsair 256mb DDR 333 29 euro
Onboard VGA gratis
Onboard Soundcard gratis
Western Digital 40gb schijf 53 euro
Aopen 52x32x52 CDRW 33 euro
Sony floppydrive 9 euro
MS Multimedia keyboard OEM 11 euro
MS Wheelmouse Optical OEM 14 euro
MS Windows XP Home Edition (OEM Versie!) 69 euro

Totaal kom ik dan op 384 euro, met nog paar kleine dingen er bij )kabels enz) moet je denken zo tegen de 400 euro.

Je krijgt dus in principe 400 euro 'korting' (in natura:p)

Maar precies wat MysticSoul zegt; je moet zelf je modem en aansluitkosten betalen. Bij (bijna) alle andere aanbieders heb je wel actties van gratis modem + aansluitkosten oid.

Ik heb zelf hier ADSL van Zonnet. De eerste 2 maanden was er echt veel romslomp. KPN moet jou telefoonlijn gereed maken. De provider moet jou codes geven. Er ging bij mij toen ook van alles mis waardoor ik 2 maanden niet konden internetten en toch moest betalen :|

Al met al is het echt niet zo'n hele goede actie. Want modem en aansluitkosten zit je ook al op de 169 euro. Wat je bij andere meestal gratis krijgt. En soms heb je nog 3 maanden gratis oid...

De computer blijft eigendom van MyCom het eerste jaar. Ik weet nu al zeker dat er een hoop mensen op een of andere manier niet kunnen of vergeten 1x te betalen. Dan ben je dus 500 euri kwijt. En dat willen ze juis zien. Ze hebben van te voren in kaart gebracht dat er altijd mensen zijn die op een of andere manier niet betalen. Zo krijgen ze toch wat van dat geld terug.
 
vergeet ook niet dat die prijzen die jij noemt VERKOOPprijzen zijn en niet hun inkoopprijzen, zal ook nog wat schelen..
 
Back
Top