je was me net voor
als je dus 1 rekening vergeet te betalen oid, dan moet je gewoon 500 euro dokken aan Mycom.
Btw ik weet bijna zeker dat die pc geen nieuwwaarde heeft van 499 euro.
De specs:
Mycom H450M Casing
50 euro
Asus A7V8X-MX Moederbord
56 euro
AMD Athlon XP 2000+
60 euro
Corsair 256mb DDR 333
29 euro
Onboard VGA
gratis
Onboard Soundcard
gratis
Western Digital 40gb schijf
53 euro
Aopen 52x32x52 CDRW
33 euro
Sony floppydrive
9 euro
MS Multimedia keyboard OEM
11 euro
MS Wheelmouse Optical OEM
14 euro
MS Windows XP Home Edition (OEM Versie!)
69 euro
Totaal kom ik dan op 384 euro, met nog paar kleine dingen er bij )kabels enz) moet je denken zo tegen de 400 euro.
Je krijgt dus in principe 400 euro 'korting' (in natura
)
Maar precies wat MysticSoul zegt; je moet zelf je modem en aansluitkosten betalen. Bij (bijna) alle andere aanbieders heb je wel actties van gratis modem + aansluitkosten oid.
Ik heb zelf hier ADSL van Zonnet. De eerste 2 maanden was er echt veel romslomp. KPN moet jou telefoonlijn gereed maken. De provider moet jou codes geven. Er ging bij mij toen ook van alles mis waardoor ik 2 maanden niet konden internetten en toch moest betalen :|
Al met al is het echt niet zo'n hele goede actie. Want modem en aansluitkosten zit je ook al op de 169 euro. Wat je bij andere meestal gratis krijgt. En soms heb je nog 3 maanden gratis oid...
De computer blijft eigendom van MyCom het eerste jaar. Ik weet nu al zeker dat er een hoop mensen op een of andere manier niet kunnen of vergeten 1x te betalen. Dan ben je dus 500 euri kwijt. En dat willen ze juis zien. Ze hebben van te voren in kaart gebracht dat er altijd mensen zijn die op een of andere manier niet betalen. Zo krijgen ze toch wat van dat geld terug.