Adsl

Hilly

ik ben KK TOF
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32225

De snelheid van ADSL gaat omhoog. Dat heeft KPN vandaag bekend gemaakt. De snelheid van ADSL Lite wordt verhoogd van 256/64 kbit/s naar 384/96 kbit/s (down- en upstreamsnelheid). ADSL Basic gaat omhoog van 768/128 kbit/s naar 1024/160 kbit/s. ADSL Extra gaat omhoog van 1536/256 kbit/s naar 2048/320 kbit/s. De abonnementskosten blijven hetzelfde. KPN wil met deze actie meer kwaliteit voor dezelfde prijs bieden, zo stelt de telecomgigant in een persbericht.

In de maand november zal KPN de snelheidsverhoging gaan doorvoeren. Toch maakt het bedrijf wel een kleine kanttekening. "Zoals steeds het geval is met snelheidsverhogingen, kan het incidenteel voorkomen dat een klant niet de maximaal nieuwe snelheid ervaart, doordat de afstand tussen het aansluitpunt van de klant en de nummercentrale te groot is."

rank denk :)
 
Advertisement - register to remove this

Kan iemand me eens vertellen waar om ik nou van m'n chello zou moeten afstappen en adsl zou moeten nemen (zit ik namelijk over te twijfelen)

En welke adsl provider dan ook geod is in prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs gezien..
 
Originally posted by SWA
Kan iemand me eens vertellen waar om ik nou van m'n chello zou moeten afstappen en adsl zou moeten nemen (zit ik namelijk over te twijfelen)

En welke adsl provider dan ook geod is in prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs gezien..

Heb je veel klachten over chello? Wat is gemiddelde download snelheid?
 
Kben echt harstikke tevreden met mijn adsl. In de 2 jaar dat ik t nu heb is het misschien 1x uitgevallen en de snelheid is altijd hoog. Ik heb persoonlijk een voorkeur voor xs4all, goede service en snelheid.
 
hier xs4all, eigenlijk nooit problemen gehad. misschien een paar uur downtime in 2 jaar ofzo?
wel relax van die snelheid, al download ik de laatste tijd toch eigk nix meer.
 
Ik heb @home hier..(kabel) met een snelheid van 10mbit!---wat ik ook geregeld haal----800-900kb/sec

ik heb ook geen tel. aansluiting meer, dus adsl zit er voor mij niet in....

maar ik vind 't wel goed zo, alleen de upload mag wel iets omhoog..nou is 't maar 128kbit.....in de praktijk dus 15kb/sec.
 
Als je ADSL neemt, doe dan wel een behoorlijke provider!!
Eigenlijk is er maar één die met kop en schouders boven de rest uitsteekt, en dat is XS4ALL!.
Betrouwbaarst, beste service, beste pakket, toegang tot Newszilla (een nieuwsgroepserver met superveel games, mp3s, films, enz enz).
Ik zit nu al zolang ADSL beschikbaar is (sinds december vorig jaar) bij XS4ALL, en heb nog nooit problemen ondervonden. Zij waren ook de enige die het geloofden dat ik zonder splitter kon internetten en telefoneren tegelijk (ISDN), bij KPN bleven ze steenvast aanhouden dat ik blind was omdat het simpelweg niet mogelijk was.
Ohja, neem ook ALTIJD een ethernet modem, en bij voorkeur géén lite abonnement. Zit je ook niet aan een datalimiet vast (die bij XS4ALL op het moment gelukkig nog niet in werking is).
 
Chello...uhhh 1kb/per uur ofso??

Het zuigt uber erg nu!!!!

offtopic:

Misschien weten jullie het omdat jullie wel wat weten van internet en pc's ;

Ik heb nieuw moederbord gehad met on-board netwerkaart enzow....sinds ik dat heb is me internet helemaal super langzaam.

Ik doe dus 6 uur erover om msn 5 te downloaden :|

Met scooterforum kan ik niet eens plaatjes kijken omdat ie te langzaam de pagina's laadt...:(


Iemand een id??
 
Back
Top