Achter band moer, muur en muur vast!

Fiko

Member
nee dat klopt niet. Er zijn ook zwakke slagmoersleutel op lucht, en hele sterke op stroom! Is ook net wat je ervoor betaald
Met luchtdruk kun je altijd meer mechanische kracht uitoefenen. Daarom gebruiken 9 van de 10 autogarages etc. slagmoersleutels op lucht.

mister_fix_it

Active Member
Misschien kan een moderator dit even afsplitsen, want ik wil hier nog wel even verder over discussiëren hoor.
Kijk dit maar eens

2400nM losbreek kracht. Dan moet je echt wel een hele flinke luchtsleutel hebben hoor!

4slaf4life

Active Member
als luchtsleutels niet beter zijn dan de elektrische variant zouden ze in garages waarschijnlijk niet de moeite doen om een heel perslucht netwerk aan te leggen

mister_fix_it

Active Member
Stefan: “As je vijf á zes vrachtwagens per dag doet, komt dat gemiddeld neer op de demontage en montage van zo’n zestig wielen. We gebruiken hier alleen luchtgereedschap, niet vanwege de vereiste kracht, maar ook omdat je anders voortdurend van accu moet wisselen.
Lees dit maar eens

Manu76

Burn and rise...
Ik had gisteren weer een moer die muurvast zat. :(

Heb gebruik gemaakt van een lange zware stalen buis om het drukpunt te verlengen. Langere hefboom dus.

Tadaaa...:)

Fiko

Member
Ik had gisteren weer een moer die muurvast zat. :(

Heb gebruik gemaakt van een lange zware stalen buis om het drukpunt te verlengen. Langere hefboom dus.

Tadaaa...:)
Ja ja tadaaa, je moet niet denken dat het altijd goed afloopt met verlengen van hefboom. Grotere kans dat een draadeind afbreekt.

Advertisement - register to remove this