Aanschaf Gilera Dna.

Zevenhuizen

Well-Known Member
ik ben dus van plan mijn aprilia in het midden van de zomdervakantie in te ruilen voor een gilera dna.
Is dit een goeie keuze???????.
Hoe weet ik dat hij de nieuwe (snelle) cilinder erop heeft?.
welke kleur is cool??.

alvast bedankt.

later.

------------------
aprilia sr racing minareli 50cc polini gietyzer, polini vario, v-snaar, mallossi koppeling, yasuni r uitlaat delorto 17,d carb.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Zevenhuizen:
ik ben dus van plan mijn aprilia in het midden van de zomdervakantie in te ruilen voor een gilera dna.
Is dit een goeie keuze???????.
Hoe weet ik dat hij de nieuwe (snelle) cilinder erop heeft?.
welke kleur is cool??.

alvast bedankt.

ik persoonlijk vindt die gele met die "race"stickers heel erg mooi
hoe bedoel je snelle ??? cilinder

later.

 
volgens mij is dat crap...

ow enuuh, neem die die in de vorige scootin stond, met die letters over de hele kappen heen, dies vet..

Ennuh, wij moesten frezen aan een zwartetop om hem in een dna blok te krijgen....
 
Originally posted by Zevenhuizen:
ik ben dus van plan mijn aprilia in het midden van de zomdervakantie in te ruilen voor een gilera dna.
Is dit een goeie keuze???????.
Hoe weet ik dat hij de nieuwe (snelle) cilinder erop heeft?.
welke kleur is cool??.

alvast bedankt.

later.


hmm... als ik jou was had ik zeker je sr gehouden vind ik echt mooier, zeker de racing! als ik een dna zo nemen zou ik de gele nemen die is wel master.. mzzl frederik
 
Yeah... een nieuwe DNA rijder
biggrin.gif


Ik heb er dus ook 1, een zwarte .. gekocht nadat ik was gecrasht met m'n runner (how sad)

Er zit een 17.5mm dell' orto op.. je kan overal super handig bij en binnen 2min zit je al bij je carb
smile.gif



Wat wil je nog meer weten?

Wegligging is SUPER relax vanwege de grote wielen en stoppies maken is geen probleem vanwege de mega grote schijfrem voor
smile.gif


Ik hoor het wel als je nog iets specifieks wil weten !

Nog iets.. ik heb er nu alleen de vario ring uitgehaald en hij loopt 75 op een runner teller

bcdDna.jpg




[This message has been edited by JorisG (edited 31 May 2001).]
 
Originally posted by JorisG:
Yeah... een nieuwe DNA rijder
biggrin.gif


Ik heb er dus ook 1, een zwarte .. gekocht nadat ik was gecrasht met m'n runner (how sad)

Er zit een 17.5mm dell' orto op.. je kan overal super handig bij en binnen 2min zit je al bij je carb
smile.gif



Wat wil je nog meer weten?

Wegligging is SUPER relax vanwege de grote wielen en stoppies maken is geen probleem vanwege de mega grote schijfrem voor
smile.gif


Ik hoor het wel als je nog iets specifieks wil weten !

Nog iets.. ik heb er nu alleen de vario ring uitgehaald en hij loopt 75 op een runner teller

bcdDna.jpg


[This message has been edited by JorisG (edited 31 May 2001).]

stoppies maken met een runner is ook geen prob.
 
met mijne ook niet, ik durf het alleen niet zo en wat is nou het nut ervan, nix toch................

Doh
biggrin.gif
Is om aan te geven hoe goed de vering is.. in vergelijking met die van een runner

Steuntjes zitten er wel degelijk op.. al zijn ze er op de foto's afgehaald
 
Back
Top