aan de moderators & andere

Status
Not open for further replies.

Stalkerboy

Well-Known Member
wat ik nu ga typen, gaat me waarschijnlijk een ban van het board opleveren maar het moet me toch van het hart. Ik vind dit messageboard alles behalve!! Alle vragen die ik hierop stel worden ofwel in het belachelijke getrokken ofwel bijna.

Als je geen zinnig antwoord kunt geven, geef dan liever niets. Die search-functie leverde niks op.

Zoektochten "leo zx", "uitlaat", "onderhoud uitlaat" & "uitlaat roest" leverden nix op.

Ligt het aan mij of is het gewoon geven van een URL dan zoveel moeite om te kopiëren en te plakken als je hem weet staan in plaats van gewoon de topic te sluiten?

Ik ben een beginnend tuner op het vlak van scooters en moet nog veel leren. Maar blijkbaar zijn newbies hier niet welkom...

Advertisement - register to remove this

Zit wel wat in, maar voor veel ervaren leden (was ik zelf ook ooit is :D) is het moeilijk om geduldig te blijven als je al 100 x de zelfde vraag hebt beantwoord!

Feit blijft dat mensen dan beter kunnen zwijgen ipv schelden!!!

MvG

het is zo, dat niet alleen jullie zulken vragen stellen er zijn veeeeel newbies die dezelfde vraag stellen, heb aub een beetje rspect daarvoor..

ik dank u zeer

damn.... elke week komen er nieuwe mensen bij die STEEDS WEER dezelfde vragen stellen... de eerste keer leggen we het uit... de tweede keer ook nog... maar als er dan nog steeds mensen aan komen met vragen als "hoe onderhoud ik mijn uitlaat" die al tienduizend keer behandeld zijn, hebben de meesten geen zin om het WEER uit te leggen |( daarvoor bestaat een search, en ik weet zeker dat ik binnen een paar minuten precies gevonden heb met de search hoe je een uitlaat moet onderhouden :| maar dat mag je lekker zelf doen, en als je lui bent en gewoon een nieuw topic opent moet je ook niet gaan zeiken dat ie dicht gaat :|:|:|...

Newbie`s zijn welkom, dat is iedereen ooit geweest (smmigen nu nog)
Alleen die vragen indd, kijk eens verder dan je neus lang is..

Originally posted by FireFly
mee eens...
sommige mensen hier hebben hoge eigendunk moeten ech es op hun muil geslagen worden.

meteen slaan... lekker slim dan ben ik dus ZEKER beter dan jij...

Waar is die angst voor een ban voor?

Sorry hoor, maar je reden zijn niet gegrond, zie reply van Ruud. Mischien raar, maar ik snap niet dat je al zo snel met een vijandelijke thread komt richting de members en modjes van dit board.

Ik denk dat je voortaan wel wat meer moeite mag doen om je antwoorden te krijgen. Je moet je natuurlijk ook voorstellen dat we hier niet zijn om constant vragen te beantwoorden die je al 100x gezien hebt. Dan kan je zeggen, dat je dan niet moet replyen, maar die vraag was helemaal niet nodig geweest als je even had gezocht. Wil je hier nog verder over praten dan kun je altijd PM-en.

Het maken van zo'n topic alleen al duidt op een niveau dat zo ontstellend laag is dat het niet eens de moeite loont je te bannen.

Zoals je al hebt kunnen lezen is een oplossing voor je probleem binnen enkele seconden gevonden, en bestaat er dus geen enkele noodzaak om een nieuwe topic te openen.

Je bent gewoon triest en kortzichtig bezig als je de modjes de schuld gaat geven van iets wat jij jezelf niet kunt. Lijkt mij een goed plan om in de toekomst eerst maar eens goed te zoeken, en niet gelijk bezig te zeiken tegen mensen die er helemaal niks aan kunnen doen dat jij lui bent...

Status
Not open for further replies.
Back