[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.
Originally posted by PsychoDude_666
wil niet lullig doen hoor, maar kijk op www.perfect-systems.nl , zijn ze nog goedkoper ook ;) , heb er net een gele onder ziet er grappig uit :)

Dus? Moet dat vermeld worden in mijn topic? :| trouwens, zijn die exact hetzelfde als deze? Nee... Die zijn niet standaard waterdicht en die kan ik bij de electronica boer in de buurt ook kopen. Heb ik ooit gedaan, maar die waren echt bagger.. Iedereen die tot nu toe neon van mij heeft gekocht is er dik tevreden mee... Ze zijn misschien goedkoper, maar daar blijft het ook bij. Kwalitatief zijn deze veel beter...
 
Ik ben vanaf morgen 2 weken op vakantie, in de tussentijd kan je terecht bij JaapD die even de verkoop op zich neemt.
 
Hebben jullie nog van die neons liggen en zo ja, in welke kleuren?? En kan ik het i.p.v. opgestuurd krijgen, gewoon ophalen, aangezien ik ook in Soest woon????
 
Ik hoop dat ik nog blauwe heb, anders wordt het even afwachten tot mijn importeur terug is van vakantie binnenkort.

Zo niet, dan heb je m begin volgende week binnen!
 
Originally posted by Dhr Projectx17
he ken je mij weer een setje doorsturen ?

weer een blauw setje please


oke bedankt

Kheb nog een aantal blauwe, maar ben je adres kwijt, zou je die nog eens willen geven?

tnx:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top