[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.
Re: onder me go-kart

Originally posted by RunnerX@irc
ik denk dat ik er wel 1'tje wil,
voor onder mijn go-kart te maken:D
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=37128
:W
gaat er mss nix van die prijs af,30 euro?

Nee, waarom zou er voor jou wel wat afgaan en voor de rest niet?:|

T zijn gloednieuwe dingen met een vaste prijs van 30 euro inclusief, of €35,50 via rembourse. En als je ze komt ophalen is het €26,50.

Als je een setje wil hebben kan je me PM'en, of toevoegen op msn: Chrisserna@hotmail.com
 
Prijzen en andere dingen die je moet weten.

Wegens toch nog vele vragen op MSN, hier nog 1 maal de prijslijst op een rijtje.

Neon

Prijzen:

Type: Prijs: Halen/Vooruit Betalen/Rembours

1x dubbel €32,50/€35,-/€40,50

2x dubbel, verpakt in 1 doos €57,50/€60,00/€65,50


Hoe te bestellen?
Neem contact op met mij (chrisserna@hotmail.com) of JaapD (jaap_dekk@hotmail.com), vraag of de lampen nog op voorraad zijn. Als je verteld wordt dat de lampen nog op voorraad zijn, dan wordt er gevraagd hoe je ze graag verstuurd wilt hebben. Geef duidelijk aan of je ze kan komen halen, of dat je ze graag opgestuurd wilt hebben, en de manier van opsturen. Rembours wordt meteen verstuurd, als je ervoor kiest om vooruit te betalen, dan worden ze verstuurd zodra het geld bij ons terecht is. Houd ermee rekening dat het dan minimaal 5 werkdagen in beslag neemt!

Als er verder nog vragen zijn dan kan je die altijd stellen, maar kom alsjeblieft niet meer aanzetten met hoeveel het kost en of het veilig is als je vooruit betaalt of whatever. Als je twijfels hebt of het veilig is of niet, dan moet je het gewoon per rembours laten versturen. (dan heb je het ook het snelst binnen.)

Over de prijzen valt niet te onderhandelen, mits je meer dan 2 sets bestelt.
Niet bijgeleverd: schakelaar, speakersnoer, zekering. Deze zul je dus zelf aan moeten schaffen!
 
Last edited:
*Schopje*
En let op de verandering in prijzen,
Dit ivm de nieuwe lading die eraan zit te komen en een stuk duurder is geworden :(
 
ben ws wel geinterseerd in 2 sets blauw, als je die weer hebt(heb nu toch nog ff geen geld:p)

hoe lang zijn de kabels van dat kasteje naar die neons sticks, of zijn die kabels makkelijk te verlengen? en op hoeveel moet je die afzekeren?
 
geeeeeeeeeeeen idee... ik kan allen verkopen wat de importeur inkoopt.... ik heb het wel tegen m gezegd, maar of hij ze heeft besteld weet ik niet..
 
Nieuwe lading neon is binnen! GROEN!

Dus deze kleuren zijn nu beschikbaar:

Rood
Blauw
geel
groen

Voor prijzen zie eerste post. (onveranderd)
 
hebben die dingen veel stroom nodig(ivm hpi). en voor duidelijk licht op de grond moet ik er dan 1 of 2 hebben(alleen onder mijn scoot).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top