[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.
eyz

ik wil wel zoon setje blauwe... Kan je ze dan meenemen naar Lelygat dat we het daar afhandelen. Dan spreken we wel ergens af ofzo!
laat het me ff weten;)

grtz
 
elec%20schema.bmp


sim-pel :)
 
Originally posted by marcovanderzon1
eyz

ik wil wel zoon setje blauwe... Kan je ze dan meenemen naar Lelygat dat we het daar afhandelen. Dan spreken we wel ergens af ofzo!
laat het me ff weten;)

grtz

Ik neem ze mee naar lelystad.. of ik ook rode bij mij heb hangt af of er nog rode zijn... Op de vorige pagina had ik dit ook al gezegd ;)
 
dus als je je scooter aanzet staat je neon ook altijd aan.. nee da's lekker handig :| Ik had gewoon dat schakelaartje in mijn accubakje zitten. Zit achter slot, dus niemand die m aanzet..
 
Originally posted by *EmankciN*
dus als je je scooter aanzet staat je neon ook altijd aan.. nee da's lekker handig :| Ik had gewoon dat schakelaartje in mijn accubakje zitten. Zit achter slot, dus niemand die m aanzet..

Hij bedoelt dat pas als je contact omzet je het licht kan aanzetten MET schakelaar
 
Originally posted by JaapD
Hij bedoelt dat pas als je contact omzet je het licht kan aanzetten MET schakelaar

Idd, zo had ik dat iig ook gefixt met m'n neonlichtje.

Genoeg kloothommels op school die t niet erg vinden als je accu leeg is :|
 
Ik had gewoon dat schakelaartje in mijn accubakje zitten. Zit achter slot, dus niemand die m aanzet..

En zo kan jij hem ook moeilijk uit zetten...ivm Politie..dat is dan weer een nadeel.

Ik HAD het ook via een contactslot maar dat was bij mij niet zo geslaagd idee...|(
 
ik had een extra schakelaartje in mijn accubakje... dus 1tje bij het stuur en 1tje in mijn accubak... als ik die in mijn accubak uit had, dan kon die bij mijn stuur niet aan..



Het enige dat je er zelf bij moet kopen is een schakelaartje.. Verder zit alles er bij!
 
Originally posted by *EmankciN*
ik had een extra schakelaartje in mijn accubakje... dus 1tje bij het stuur en 1tje in mijn accubak... als ik die in mijn accubak uit had, dan kon die bij mijn stuur niet aan..



Het enige dat je er zelf bij moet kopen is een schakelaartje.. Verder zit alles er bij!

intresse
hoe wil je regelen via msn of pm
 
Als je voor lelystad neonlichten wil hebben, moet je ze uiterlijk voor komende woensdag besteld hebben, anders kan je ze kopen @ lelystad. De prijzen op lelystad zullen 25 euro per lamp bedragen. Ik neem 10 van elke kleur mee naar lelystad.
 
ik wil voor de rest geen reclame maken ofzo of offtopic gaan maar een compliment is nooit weg


ik heb al behoorlijk wat neons onder me scooter gehad grote en kleintje's allemaal wel aardig voor dat geld maar toch niet je van het maar ik heb deze zomaar bestelt om te kijken hoe ze waren en ik moet zeggen ze zijn echt maar dan ook echt onwijs vel voor zulke kleine balkies

dus voor de mensen die denken van nou zal ik het wel doen
ik heb er geen spijt

en je krijgt over twee weken nog 7 bestellineg hier uit amsterdam !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top