[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.
ik wil ook wel een setje rood kopen denk ik maar :

Nieuwe lading neon is binnen! GROEN!

Dus deze kleuren zijn nu beschikbaar:

Rood
Blauw
geel
groen

Voor prijzen zie eerste post. (onveranderd)

betekend dit dat het per setje weer 30 euro is ???
 
Originally posted by mrkaay
ik wil ook wel een setje rood kopen denk ik maar :

Nieuwe lading neon is binnen! GROEN!

Dus deze kleuren zijn nu beschikbaar:

Rood
Blauw
geel
groen

Voor prijzen zie eerste post. (onveranderd)

betekend dit dat het per setje weer 30 euro is ???

Nee, ze waren een aantal weken voordat de nieuwe lading binnenkwam veranderd.. Idd nu 35 euro met vooruit betalen. Alle oude prijzen zijn met 5 euro gestegen.
 
hey,

ik had een half jaar geleden blauwe neon besteld en rode gekregen. en daarvoor hoefde ik de volgende verzending geen verzendkosten te betalen. dus bij deze wil ik 2 BLAUWE neon bestellen , pm je gegevens weer ff en hoeveel het kost , en dan staat het zo snel mogelijk op je rekening.

mvg harrynac
 
Wat ist verschil tussen deze lampjes en de CCFL-buisjes die veel mensen in hun computer plakken, behalve de prijs?

Is er een kans dat je ook nog UV/blacklight krijgt? (voor die mooie paarse gloed over de witte strepen op de weg ;))
 
Verschil is dat deze als het ware plug-and-play zijn. CCFL buisjes die mensen bijv. in hun pc stoppen zijn niet waterdicht, niet beschermd, geen bevestigingspunten, etc.

Ik heb expres geen blacklight in mijn assortiment. Dit was wel mogelijk, maar na 1 proefexemplaar te hebben ontvangen heb ik die niet verder besteld omdat het niet sterk genoeg is. Daarnaast lichten de strepen op de weg absoluut niet blauw op zoals je wel zou verwachten. Als je toch wil dat ze blauw oplichten, neem dan gewoon blauwe neon.. :)
 
Hmm das wel jammer. Maar voor een mooi blacklight effect moet je eigenlijk zo goed als geen omgevingslicht hebben...
Ik meen dat die CCFLetjes ook gewoon in een beschermend plastic buisje zitten, en inclusief invertor worden geleverd (dus 12V erop en klaar).
Montage lijkt me ook geen probleem, met tape of slangklemmentjes oid, en (spat-)waterdicht zijn ze volgens mij ook wel,en anders heb je dat zo voor elkaar als je de uiteindes even dichtplakt met een lijmpistool.

Reden wrom ik het vraag; ik vind je nogal duur :? Hoopte dat het goedkoper kon
 
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat er wel degelijk kwaliteitsverschil tussen die ccfl buisjes zit en de neon die ik verkoop. (en gewoon de afwerking van hoe mooi ze zijn en hoe fel etc.) En daarnaast zijn dit er twee en dat zijn vaak enkele.

Maar als jij besluit die andere te kopen vind ik het niet erg hoor. Er is genoeg vraag naar mijn neon dus het schaadt mij niet. Goedkoper kan helaas echt niet, inkoopkosten liggen gewoon relatief hoog voor deze setjes.

Verdere vragen mag je via pm stellen of op msn. chrisserna@hotmail.com
 
eej ik heb wel interesse in zo'n setje maar kon niet opmaken hoe duur een setje compleet koste

laat het me weten

grtz boppy
 
eej ik kon niet goed opmaken uit de tekst hoe duur een compleet setje was en is het makkenlijk te monteren en hoe lang is het snoertje grz boppy
 
eej boppy , maat van me :p , gebruik de
edit.gif
knop om je berichten aan te passen, en evt te verwijderen.

ontopic:

Als ik het goed begrijp kosten ze nu 35 euro incl verzenden ???




(ps gewoon plus en min op je accu, en klaar..! zitten plakkertjes bij om aan bijvoorbeeld je onderkap te plakken. blijft goed zitten vriend!)
 
Ja, als je vooruit betaalt wel:)

En het is niet handig als ik iedereen moet toevoegen. Mijn email adres staat in de eerste post gegeven (net als alle prijzen, etc) en jullie mogen mij gewoon toevoegen op msn.
 
Omdat ik ga stoppen met de neonverkoop heb ik een nog een aantal setjes die weg moeten! Ik heb nog 1 gele set, 4 rode en 2 blauwe!
Deze zullen, als je vooruit betaalt, weggaan voor de prijs van 27,50 inclusief verzendkosten!
 
Ik hoop dat ik de foto's nog ergens heb staan.. lycos heeft namelijk mijn account eruit gegooid :( Je mag mij zelf even toevoegen. Mijn email adres staat in de eerste post.
 
hey cris ik kom er morgen een blauwe halen bij je thuis maar wat kost het zonder verzending dus halen omdat je er mee kapt hou er dus een apart ben je morgen thuis en woon je nog naast coot?
ik hoor het wel mzzl. groetjes ronald
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top