Deze wil ik niet veranderen...Standaard uitlaat zou je een zeer merkbare winst geven
Ligt eraan wat er in zit. Als er bijvoorbeeld 5 gram in zit en hij overtoeren draait, dan ja. Proberen is leren.Kunnen zwaardere rolletjes een verschil maken van ongeveer 10 kmh?
Ik heb een 45/onbegrensd cdi, is dit dan niet volledig onbegrensd?mijn setup.
gy6 Kymco Super8 4-takt
70cc met originele kop.
24mm carb.
sproeier 90
8,5 gram rolletjes.. rest origineel.
met naraku cdi liep ie 65.
nu heb ik een cdi met ab van de bekende website... ding loop 90.
afstellen/fine tunen moet ik nog doen.
dus misschien is het een goed idee om eens te kijken naar een andere cdi.
Hoi,
Dit is de setup van mijn GY6 scooter:
- Mezoly 72cc cilinder met std kop
- Mezoly a8 sport nokkenas
- Std carb
- Sproeier 84
- Jamarcol uitlaat
Nadat ik de 72cc cilinder en nokkenas op mijn scooter had was het enige verschil eigenlijk dat hij een stuk sneller optrok. Ik had eigenlijk verwacht dat naast betere trekkracht ook mijn topsnelheid van 60/65 naar 70/75 zou gaan, dit was niet het geval. Wind mee haal ik nu 62 gps. Voorheen kon ik zelfs 65 halen wind mee,
Nu is mijn vraag wat ik kan doen om een topsnelheid van ongeveer 70 te krijgen zonder de uitlaat of carburateur aan te passen. Het lijkt me dat ik 70 zou moeten kunnen halen met deze setup alleen ik weet niet hoe.
je moet je jamarcol wegdoen, met standaard uitlaat ga je veel harder. ik ging met jamacol maar 70 op de teller en met standaard uitlaat draait hij nog door over de 80 (richting de 0). Een maatje van me zei dat die jamarcol geen tegendruk geeft ofzo
Hoe hard gps? want ik rij ook 80 op tellerje moet je jamarcol wegdoen, met standaard uitlaat ga je veel harder. ik ging met jamacol maar 70 op de teller en met standaard uitlaat draait hij nog door over de 80 (richting de 0). Een maatje van me zei dat die jamarcol geen tegendruk geeft ofzo
Hoe hard gps? want ik rij ook 80 op teller
Wat is je setup?heb nooit op gps gemeten, maar die draait door tot de 0 bijna. dus zeg 95-105
Wat is je setup?