70cc typhoon special

Status
Not open for further replies.
Originally posted by eve
hhmmmzz wat is hier loos aan ik vlam nu eenmaal (lol)

hmmm zorg aub is voor wat betere foto's + je houding is nu ook niet 100% terecht.
Ik denk dat er hier mensen op het forum je nog meer "vlammen" dus leer gewoon van hen en ga nu niet denken dat je DE snelste bent :rolleyes:
 
maar komaan et was maar een lol, ik ben de snelste niet en ik zal nooit de snelste worden. men doelstelling is 15pk en ja LEREN daarom ben ik hier.

ps: de fotos ik ben er mee bezig, met et uitzoeken hoe ik dat alemaal zelf moet doen.
 
Originally posted by Bas@Area
Setup klinkt wel ok alleen wat ik me afvraag is waarom heel veel belgen altijd voor een hebo koppeling en vario kiezen :D.

Valt me op.

Is te zien welke dealer je hebt...

Ik denk dat hij naar scootermania gaat dus is het "logisch" dat hij met hebo rijd aangezien dat (nu nog) de verdeler is van hebo voor de benelux...
 
UPDATE: ik heb iemand gevonden dat men carters gaat parel stralen, dus gaat ie morgen helemaal uit elkaar.

En ik ga proberen zelf stuur clamp te maken want ik vind zo geen .
 
weer een melding: het stralen gaat niet door nu toch nog niet want hij gaat rete slecht, en lekt dus eerst blok fixen en dan stralen.
 
ja daar heb je gelijk in ,maar ik wil eerst zeker weten als ik hem uit elkaar haal dat ie tegoei rijdt.
 
Waarom haal je je blok nou niet eerst uit elkaar :| Dat schiet tog niet op :|

Of ben je bang dat hij niet meer rijd als je em uit elkaar heb gehaald 8P
 
Originally posted by TT 70cc
Waarom haal je je blok nou niet eerst uit elkaar :| Dat schiet tog niet op :|

Of ben je bang dat hij niet meer rijd als je em uit elkaar heb gehaald 8P

ik heb di hebo as ook zelf gemonteerd.wat zou hij dan nemeer rijden maar oke hij gaat helemaal uiteen, want ik moet toch eens nieuwe cilinder halen. en dit maal geen ac kutzooi nemeer .en nieuwe lagers enzo........ en ditmaal trek ik fotos van als hij uiteen ligt ook.
 
Originally posted by eve
maar komaan et was maar een lol, ik ben de snelste niet en ik zal nooit de snelste worden. men doelstelling is 15pk en ja LEREN daarom ben ik hier.

ps: de fotos ik ben er mee bezig, met et uitzoeken hoe ik dat alemaal zelf moet doen.
Die doelstelling ga je dus nooit halen, 15 pk uit een Hebo alu ac lijkt me erg hoog gegrepen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top