70cc typhoon special

Status
Not open for further replies.

eve

x-twb
-----------70cc typhoon----------------


Ik heb een typhoon, het verhaaltje begon met men sr di ik spuugzat was, er zat een hebo 70cc onder en een evo 70cc uitlaat en nog wat zooi maar ging niet vet, dus sr gewisseld tegen wallaroo en enkele eurotjes met di eurotjes ging ik inkopen doen, ik kocht toen als onwetende:
-hebo 70cc aluminium ac
-recht spruitstuk
-19mm del orto
-polini evo vario
-polini evo 2g koppeling (di is kut loop scheef)
-hebo hr1 uitlaat
-en natuurlijk een typhoon

dit ging al vetter!! als de sr, toen men vliegwiel nog laten afdraaien.
en wat geknutseld me de afsteling, en toen ging ie helemaal goed
dacht ik: wat in de straat gereden, oeps vastgeramd!! daar zat ik, 2 weken voor een sprint waar ik me had voor ingeschreven. toen had ik de keuze ofterwel een hebo ac 70cc alu, ofterwel niks nja twerd dus een hebo alu 70cc ac. de nacht voor de sprint gemonteerd , grotere sproeier en de resultaten van de sprint was: 2 de plaats en een bekertje +waardebon.
toen effe stilgestaan en wat me de wallaroo(straatbrom) geklooit.
toen di wallaroo verkocht en daar stond di typhoon toch te schreeuwen voor een hebo krukas en nu is de setup dan:

-70cc ac hebo tuned
-hebo as
-hebo vario
-recht spruitstuk 19mm
-del orto 19mm
-power one uitlaat beter als di hebo
-membraam plaatjes crosmotor
-luchtfilter bak crosmotor
-25 procent harder trekveren
maar moet nu is echt onderhanden worden genomen moet lc worden:

-hebo krukas
-hebo manston2
-hebo vario
-hebo snaar
-hebo koppeling
-hebo hr 2/3
-hebo membraam met de plaatjes van cros
-polini 138mm poulies
-pvl digitaal
-28mm d slide
-28mm rechtspruitstuk mallosi
-vertanding mallosi

en voor et uiterlijk ben ik nog niet ver maar:

-blauwe kickstart
-renthal stuur
-blok parelstralen
-nrg velgen
-licht dichtgespoten
-mallosi voorveer
-mallosi achterveer
-gunner gas handvat
-en boorwerk gedaan

ik zoek nog wel een leuke uitlaat : hebo racing 2/3 -mallosi taem 2000-polini evo 6-yasuni c20
dat is het zowat voor nu, maar als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om men plaatjes te uploaden. ik snap er namelijk geen bal van

everaets@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Euhm klinkt leuk... MAAR

Ik zou het toch eens overtypen, want het is niet te lezen zo.. Gewoon even je oude setup netjes neerzetten, dan je plannen en dan je nieuwe setup ff netjes neerzetten!! Dan ziet het er al stukje beter uit!

Foto's kan ik helaas niet voor je erop zetten :rolleyes:
 
Ik zou het toch eens overtypen, want het is niet te lezen zo.. Gewoon even je oude setup netjes neerzetten, dan je plannen en dan je nieuwe setup ff netjes neerzetten!! Dan ziet het er al stukje beter uit!

Foto's kan ik helaas niet voor je erop zetten

zo beter
 
Nogal wat leesbaarder, als je nou ook gebruikt maakt van de 'quote' knop, en leestekens gebruikt, zou het nog aangenamer zijn ;)

De start van je topic is het gezicht van je hele verhaal.......................................................................................................

Think about that ;)
 
nja van di pics doet niks ,bedank hoor
ja et nivevau was niet echt schitterend maar er zaten er toch bij di men hun setup mij moesten achterlaten bv:mhr replica 70cc gianneli shot en heel de nest. je hebt ook een gave nrg
 
eve1.JPG
eve2.JPG
eve3.JPG


Heb ze ff netjes gemaakt ;)
Vet kapsel btw :rolleyes:
 
Setup klinkt wel ok alleen wat ik me afvraag is waarom heel veel belgen altijd voor een hebo koppeling en vario kiezen :D.

Valt me op.
 
Ik weet niet hoor.. maar dat ziet er niet uit als een Typhoon, lijkt meer op een BWS.. die scoot ernaast is een Typh.
 
inderdaad je weet niet want et gaat om de typhoon

:updaatje (kleintje maar)
ik wou men speolers wat opblinken haal ik em open zie ik daar een hele lekage op de culasse een andere dichting gestoken
en trug ineen gaat weer iets beter naar mijn gevoel morgen dan maar spoelers opblinken
 
maar moet ik als ik de spoelers opblink men sproeir ook veranderen en ja sorry voor de weinige fotos maar er volgens er nog meer van blok enzo.....
 
ja met opblinken bedoel ik polijsten .ik had eens ergens gehoord dat dat mischien wel iets deed.
 
Leuke setup maar wie ben jij op de pics en ik vind de pics maar een beetje vaag.......verder geen negatieve shit ofzo hoor maar het mocht wel ff wat duidelijker ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top