70 CC??? wat krijg je als je ermee gepakt word en wat ben je kwijt?

de smerisen mogen nie meer je brommer in beslag nemen bij de eerste keer. ze mogen er ook nix afhalen. als ze er iets afhalen en niet teuggeven is dit diefstal.
>=50cc is een motorfiets, dus 49,999 niet maar 50,0001 wel dus 70 cc is een motorfiets dus onverzekerd op een motorfiets plus nog geen nummerbord plus nog geen kentekenbewijs(ze kunnen je naaien als ze willen)
ik had trouwends ook gehoord dat je maar 2 boutes kan krijgen per keer, is dit waar?
 
Originally posted by slidervsstunt
Moet je tegen in gaan i.v.m met europese regelgeving mogen ze niet meer op geluid controlen ........

Gwoon bezwaarschrift indienen

Ja? :) leg eens uit aub...
 
hoeveel zou ik op de rollerbank hebben.

nieuwe piaggio 50 snel giet,bsg-05
en laser X-pro.

p.s las laatst op site dat die snelle cilinder van piaggio standaard
al 1.6 kw kon halen.
 
Originally posted by BurnFre@k
Alles boven de 50cc is officeel motor....en met en beetje normaal afgestelde 70cc haalje de 2 kW wel...meej dus of flinke boete.

jong, de rollerbanken bij mij in de buurt zijn zo knake dat je met een nrx al aan de 1,8-2,0 zit. vaak het laatste :(
 
Originally posted by mh_racer
jong, de rollerbanken bij mij in de buurt zijn zo knake dat je met een nrx al aan de 1,8-2,0 zit. vaak het laatste :(

Met verder een doodgewone setup en alleen een NRX???
lijkt me errug sterk, of jullie hebben erg speciale rollerbanken.
 
Originally posted by Mister Z.
Met verder een doodgewone setup en alleen een NRX???
lijkt me errug sterk, of jullie hebben erg speciale rollerbanken.

ik weet het. ik zou het ook niet geloven.
laatst een maat van me: Aprilia RS50 uit 1999. alleen onbegrensd. rijdt 75/80 teller. haalde 1.9 op de roller :?
dat kan toch nooit?
( toen mijn MH on std. was (alleen onbegrensd)
reed ik hem nog makkelijk dr uit met 2 man.)
dus kan ie nooit 1.9 kw halen.
 
Inderdaad.
Ik rijd 90 op teller, dan zou ik bij jullie dus ruim boven 2Kw zitten. Jammer hoor. En hoe zit t met de mensen de 70cc rijden, boven de 3Kw ofzo?
Het is jammeer dat je zo'n rollebank niet kan testen ofzo, ik bedoel, dat klopt gewoon niet.
Jullie worden nog harder genaaid dan de rest.
Pitty
 
Rollerbanken zuigen en zullen het ook altijd blijven doen
mja...mijn theorie is nog steeds dat het omgebouwde snelheidsmeters zijn de ene keer heb je weer 1,7 en dan heb je un half uur later weer 1,5..
Klopt gewoon helemaal nix van die hele rollerbanken..
afschaffen die hap :(
 
Originally posted by slidervsstunt
Rollerbanken zuigen en zullen het ook altijd blijven doen
mja...mijn theorie is nog steeds dat het omgebouwde snelheidsmeters zijn de ene keer heb je weer 1,7 en dan heb je un half uur later weer 1,5..
Klopt gewoon helemaal nix van die hele rollerbanken..
afschaffen die hap :(

Altijd naar hun eikingsbewijs vragen...
En anders heb je te maken met corrupte ambtenaars >>> aanklagen :D
 
wat is dat dan pecies een eikingsbewijs
en misschein ook wel handig? > ze naaien jou op de bank
maar waar kan je hun allemaal op trugnaaien zoals dat ze er niet goed opzitten etc.. wat heb je nog maar om er onderuit te komen zeg maar
 
Originally posted by aerox terror
wat is dat dan pecies een eikingsbewijs
en misschein ook wel handig? > ze naaien jou op de bank
maar waar kan je hun allemaal op trugnaaien zoals dat ze er niet goed opzitten etc.. wat heb je nog maar om er onderuit te komen zeg maar

spreek af met een mede-roller-staander dat je voor elkaar getuigt ofzo...
 
het maakt niet uit ofdat je nou 50cc of 70cc hebt.
Als je meer dan 2kw hebt kan het zijn dat ze um in beslag nemen, isz te hopen dan voor je dat je een relaxte wout hebt..
 
Back
Top