Originally posted by Arnold MHR
Der zijn 2 mogelijkheden:
A) Dit is een klote agent, maar nog redelijk aardig. Hij neemt je scoot in, belt je op dat je scoot mag komen halen, je haalt je 70cc en je uitlaat eraf en je krijgt een boete voor het gaan van over de 2kW. Verder geen boetes, je hebt immmers je foute, niet orginele onderdelen ingeleverd, agent doet niet moeilijk verder, je scoot mag naar huis mee zonder 70cc
B) Type hoerige zeik-agent (sorry voor taalgebruik): Neemt scoot mee, laat technisch onderzoek doen, komt erachter dat je 70cc rijdt. Bel jouw op dat je je scoot gestript kan komen halen. Stuurt verder bericht naar offiier van Justitie, die kan evt besluiten om je te laten voorkomen (gebeurd pas meestal na x aantal keer in beslag genomen). Officier van justitie stuurt je een schikkingsvoorstel met bijhorende boete.
Conclusie: Je krigt je scoot altijd terug, zonder snelle onderdelen (alhoewel, vario, krukas, koppeling controleren ze nooit is mijn ervring, carburateur af en toe, enigste wat je zeker kwijt bent is pijp +70cc). Dus haal die 70cc, en vermijd gewoon plaatsen waar veel rollerbanken staan (scholen, drukke plaatsen in centrums van dorpen steden of andere punten die favoriet zijn, meestal ken je die wel). En als je gepakt wordt: Jammer van je 70, neem toch niet aan dat je gelijk voor de maston ofzo gaat, maar een DR ofzo? Dan ben je +/- 90 euro kwijt van je cillinder en tegen de boete teken je mooi protest aan.
Beetje duidelijk zo?