This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

70 cc uitlaat

foxfox

Well-Known Member
ik hbe op me phantom een 70cc malossi gietijzer liggen en had daar eerst een mk uitlaat op, maar door super veel politie controles heb ik hem er maar effe afgehaald omdat ie zo'n super hard geluid maakt. met mijn orginele uitlaat rijd ie nu zo'n 90 km/h, maar is dat slecht voor de cilinder die orginele uitlaat?? Wat is een goede uitlaat voor die 70 cc malossi giet, ik wil eigenlijk geen terugloop of een uitlaat die een super hard geluid maakt want die ben ik dan toch zo kwijt door die kut politiecontroles.
mzzzll
 
gianelli metal is geen terug loop en ziet er voor een beetje een simpele politie agent ook wel een beetje origineel uit denk ik......en zal het denk ik wel goed doen op die cilinder....
 
en ik heb heel toevallig nog een giannelli metal liggen (zwart gespoten, dus valt nog minder op)

greetz
 
Originally posted by foxfox:
met mijn orginele uitlaat rijd ie nu zo'n 90 km/h, maar is dat slecht voor de cilinder die orginele uitlaat??

In jouw geval niet, aangezien het een redelijk laagtoerige 70cc is... Heb je een hoogtoerigere 70cc (Gilardoni, MHR-Replica, Alu W, Hebo 70 Alu) dan kun je een stootrand krijgen in je cilinder, omdat je zuiger minder uitzet (minder toeren, minder wrijving, minder warmteontwikkeling). Al zal het in de praktijk meevallen met alu + nicasilgecoate cilinders, cilinders als de Due Plus zullen er meer last van hebben, bij gebruik van een verkeerde uitlaat...

Goede uitlaat is al genoemd, de Metal. Verder is de SPL ook vet, lijkt alleen niet errug origineel...

Greetz.
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Metal maakt niet zoveel herrie hoor...


nee prezies heeft iem mij wel eens herrie horen maken!!!
haha
sorry geintje, maar hij heeft wel een gelijk een gianelli Metal maakt weinig geluid!1 een maat van me had hem onder z'n aerox!



------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!