runner replica said:dan laat ik hem toch droog draaien :S snap ik probleem niet van
Laat jij je olie maar uit je carter lopen, zullen je tandwielen leuk vinden in je blok.
runner replica said:dan laat ik hem toch droog draaien :S snap ik probleem niet van
runner replica said:dan laat ik hem toch droog draaien :S snap ik probleem niet van
nu hoor maar ik dat afgeloten :S dus soort ducati iedee of een as die voor zorgt dat kopeling verder weg zitBart said:Laat jij je olie maar uit je carter lopen, zullen je tandwielen leuk vinden in je blok.
EGT said:Je hebt toch geen versnellingen/CVT..
Bart said:Laat jij je olie maar uit je carter lopen, zullen je tandwielen leuk vinden in je blok.
puch-racer said:is gelul man.. de tandwielen in een puchblok hoefen echt niet gesmeert te worden..
als je idd "droog" wil gaan rijden moet je wel dichte lagers plaatsen..
kep ook nog ergens een foto van een droog koppeling in een puch blok zou ff de foto opzoeken..
Bart said:Ik heb weleens met een blok zonder olie gereden op een puch. Mijn achterwiel blokkeerde. Nadat alles wat afgekoelt was kon ik weer verder rijden.. . Volgens mij zit er bij je koppelingshuis een bronzenbus. Ik denk dat deze ook olie wil.... Maar hoe je het ook bekijkt, je moet veel aanpasen. En als ik jou was zou ik 90 km/h oid rijden zonder olie. Dit geeft een herrie, warme tandwielen en onnodige weerstand. good luck
Cilinder en krukas hebben zeker ook geen olie nodig...
puch-racer said:Ik heb ook wel regelmatig zonder blok olie gereden en hij bleef het gewoon doen.. alleen die koppelings segmenten werden raal..
erg ?puch-racer said:zie ik het verkeerd of zit de inlaat van de cilinder.. aan de onderkant van het blok :X
puch-racer said:majah.. waarom fix je de inlaat van de cilinder aan de onderkant?