50cc of 70cc Wallaroo?

Status
Not open for further replies.

GlennV

Well-Known Member
Hallo ,

Ik rijd met een honda wallaroo met tecnigas uitlaat (ontgrenst).
Maar nu haalt die nog maar max 60 km/h.

Nu was ik erover aan het denken om wat meer kracht en snelheid te krijgen.

Ik heb 2 vragen :

- Kan ik met een 50cc sport cilinder van bv mallossi er meer power uithalen? (want de poortjes van een ori wallaroo cilinder zijn niet geweldig groot :p )

- Of neem ik beter een 70cc en pas ik de vertanding aan?

En heb je met 70cc meer problemen als je wordt tegengehouden of als je een ongeval krijgt dan met 50cc?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

als ik jou was zal ik een andere type uitlaat nemen want technigas bijnaam dus al meestal (treknigas) vind ik zelf helemaal niks ik rij zelf met een top performance 50snel ik vind dat het goed spul is (50 snel is hoogtoerig ) en je hebt nu namenlijk een laagtoerige cilinder maar als je voor 70 cc gaat neem dan hoogtoerig anders kun je beter net als mij 50 snel nemen want die zijn sneller met optrekken etc mvg mij
 
Bedankt voor het antwoord.

Maar ik vind niet zo heel veel uitlaten voor wallaroo.
De gianelli pro 5 kan ik nergens meer bestellen...

En kan iemand mij duidelijk zeggen of ik een ander sterplaatje voor de vario kan kopen , of moet ik een race - vario kopen?

of is er een andere manier om de vario te ontgrenzen door bv dat plaatje gewoon te verwijderen?
 
waarom niet gewoon een multivar halen? dingen kosten bijna niks...

en gianelli pro 5 is gewoon de beste uitlaat voor een 50cc op wallaroo..
 
bedankt voor de antwoorden , maar de gianelli pro 5 is de beste uitlaat , dat weet ik.
Maar deze zijn nog, moeilijk te vinden (nieuw of in goede staat).

Over de cilinder zal ik nog eens nadenken , maar als ik 70-75 met de originele cilinder kan halen heb ik geen andere nodig.

Ik heb hier een multivar gevonden : http://www.mopshop.de/shop/product_i...506aae644dcb76

Maar is dit alleen de varioschijf vooraan? of is dit niet de juiste?
 
Als je tegengehouden word met 70cc krijg je meer problemen denk ik; omdat je dan boven de maximum 50cc van een bromfiets zit

En een pro 5 kan je toch gewoon op scootparts bestellen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top