50cc of 70cc op std krukas

jarne1337

Member
Hey ik heb dus een MBK booster van 1995. En ik vroeg me af of het slim is om een 70cc op de std krukas met 22k km te monteren. Over het algemeen is het wel minder betrouwbaar een 70cc, zat ook te denken om gwn een 50cc sport erop te monteren.

wat zouden jullie doen?

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

50cc sport is gewoon vervangingscilinder en laagtoerige 70 is opzich wel leuk. Maar gewoon nieuwe as en lagers erin. Als het vastloopt moet je beide sowieso vervangem
 
Als je een stage6 50 streetrace pakt, is dat wel serieus krachtiger dan een standaard 50.

Als je de historie van de Booster/BWS kent dan kun je inschatten of de krukas nog een ronde mee gaat. Anders gewoon nieuw spul nemen.
 
Als je een stage6 50 streetrace pakt, is dat wel serieus krachtiger dan een standaard 50.

Als je de historie van de Booster/BWS kent dan kun je inschatten of de krukas nog een ronde mee gaat. Anders gewoon nieuw spul nemen.
Ik zit te kijken voor een stage 6 50 streetrace voor mij Aprilia sr50 (lc piaggio). Is het een aanrader?
 
Ik heb mijn blok gereviseerd en die cilinder genomen. Ga eerdaags proef rijden en dan zal ik het laten weten. De LC uitvoering zou moeiteloos 7pk moeten leveren met een goede uitlaat.
 
Ik heb mijn blok gereviseerd en die cilinder genomen. Ga eerdaags proef rijden en dan zal ik het laten weten. De LC uitvoering zou moeiteloos 7pk moeten leveren met een goede uitlaat.
Zou er niet te veel van verwachten hoor, zal vast wel vooruitkomen maar dat doet een standaard cilinder ook met een goede uitlaat
 
Zou er niet te veel van verwachten hoor, zal vast wel vooruitkomen maar dat doet een standaard cilinder ook met een goede uitlaat
Dat is zeer zeker waar. Heb 'm aangeschaft voor net wat meer vermogen. Toch presteert ie op de testbank flink meer dan een std 50.
 
Back
Top