This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

3 September Brommersprint Genemuiden

Ik denk dat er toch een sluitende oplossing bedacht moet gaan worden. In Damwoude is van Schie in de wachtrij geplaatst. Mijn broer ook. 2 scooters die in Jubbega de kwart finale haalden. Joël is wel geplaatst, maar hij kan nu niet tegen van Schie uitkomen. De grootste rivaal van de echt snelle jongens. Sommige mensen zien van Schie graag winnen, maar er zijn er ook veel die hun nu eens geklopt willen zien worden. Moraal van het verhaal. Als de snelle personen zich niet kunnen inschrijven wordt de sprint minder leuk.
 
Ja ofniet met alle respect voor van schie maar omdat wij ondanks wat geluk 2e zijn geworden achter van schie in jubbega zou ik ook weleens zien dat de kans er is dat we eerste kunnen worden... dit zou dus het geval kunnen zijn omdat van schie der nie tussen staan maarjah dan komen die gasten daar van de SBD weer aan om snel ff een regeltje te bedenken waarin staat dat de eerste 3 van jubbega zeker zijn van een plaats in damwoude niet alleen voor onze machine in de x-treme vind ik het jammer maar ook voor de mensen die zich hebben in geschreven en er nu mischien uit worden gegooid omdat zij die 1 2 3 waren nog niet zijn ingeschreven... Ben ik zelf ook lekker mee sta je nog net op #59 in damwoude moeten er nog 2 tussen geprutst worden niet beplaad eerlijk.... toch????!

...::: JWL TEAM DAMWOUDE :::...
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18293
 
Ik vind de regel dat de snelste 3 (of voor mijn part, de snelste 10) van de vorige sprint voorrang hebben sowieso een heel stuk eerlijker dan de mensen van vorig jaar voorrang geven...

Het gaat er toch om dat de snelste jongens mee kunnen doen?
 
joel

bender helemaal mee eens, die snelte jongens die je noemt steken heel veel geld om daadwerkelijk ook DE snelste te zijn..

ciao..
 
Er is geen één oplossing die werkt, want Joël z'n oplossing kan er voor zorgen dat er van de snelste 8 in Jubbega 2005 maar 2 ofzo kunnen rijden omdat ze vorig jaar niet zo hard gingen / niet mee deden.

De enigste manier om de recreatieve rijders te weren (want dat is het probleem) is door een veel inschrijfgeld of andere veel kostende dingen te verzinnen voordat je mee kan doen.

Dan zullen veel mensen die voor de gein meerijden zich wel bedenken, maar ik denk dat de "snelle jongens" ook niet op hoge kosten zitten te wachten :X

Dus de beste manier is dat de recreatieve rijders op eigen initiatief niet inschrijven en gewoon naar Lelystad gaan om te sprinten ofzo
 
Iedereen moet toch op tijd inschrijven ? dus waarom moeten dan opeens de snelste 3 personen voorrang krijgen ? om de sprint aantrekkelijker te maken ?

Als deze personen mee willen doen, schrijven ze maar gewoon in klaar.
Ik denk dat een sprint ook nog leuk kan zijn zonder de 3 snelsten van vorige keren, en zo is er misschien ruimte voor nieuw talent.
 
Op jubbega hebben ze het tig x om geroepen.staat op site enz.
Dus srry hoor als je te laat bent eigenschuld, je had het kunnen weten
 
dragsterlover said:
Op jubbega hebben ze het tig x om geroepen.staat op site enz.
Dus srry hoor als je te laat bent eigenschuld, je had het kunnen weten

Ik denk niet dat mensen verwacht hadden dat alles binnen de 10u volzet zou zijn in de scooterklasses
 
daarom hebben we zelf voor een hele andere opzet gekozen die dat kan verwerken, maar goed.. Ik geloof dat het een beetje offtopic wordt voor genemuiden
 

Keuring met testbank? Minimaal vermogen 20 pk!
 
Mischien is qualificeren een idee, daar is volgens mij al eens eerder over gesproken maar niks concreets uitgekomen. Het is een idee maar ook hier zullen problemen mee ontstaan.
 
sprintfreakz said:
Mischien is qualificeren een idee, daar is volgens mij al eens eerder over gesproken maar niks concreets uitgekomen. Het is een idee maar ook hier zullen problemen mee ontstaan.

Tja....wat zijn de meningen over kwalificeren?
 
Ik vind...dat er een compromis gezocht moet worden.
Puur omdat we met mensen omgaan en niet met pc's, dieren, houtblokken, vaten olie oid.
Er moet ruimte zijn voor snelle/ langzame/ oude/jonge sprinters zolang het maar leuk blijft! ECHT interessant voor de hoofdprijs is een handjevol mensen (maximaal 10). Leuk! Die moeten maar wat moeite doen om zich in te schrijven. Dat gebeurt zeer waarschijnlijk wel.

Daarnaast krijgen deelnemers van vorig jaar de kans! Niemand die bedenkt om hier limiet aan te stellen?¿ Bv. maximaal 20 die langs die weg inschrijven? Die zenden dan bv het formulier in, voordat de online-inschrijving opengaat. Wie het eerst komt (van die groep mensen), wie het eerst maalt.

En ja......nieuwelingen. Gewoon ordinair via de site! -:-

Respectievelijk bv 10-20-20, 5-25-30, 2^3 - 8*5 - 70/4
Leuk zat en iedereen blij. Of.......we gaan iedereen voortrekken, iedereen een inschrijfformulier van tevoren opsturen en iedereen die nieuw is, toelaten.
Dat tot een maximum van 50. 1 groep zal oververtegenwoordigd zijn en 1 groep zwaar gedupeerd. Dus niemand heeft er baat bij..behalve de 40 deelnemers oid. Resultaat: een sprint die nergens op slaat en waar geen touw aan vast te knopen is. :S

Moraal van het verhaal....deel de zooi in groepen!!!
Navy seal-strijders die koste wat het koste willen winnen. Die zoeken maar uit hoe ze zich inschrijven. Commandotroepen op het land die geinformeerd worden over de sprint en zich vroegtijdig in kunnen schrijven, voordat de bal gespeeld wordt naar de verse mariniers. Die komen na het uitbarsten van de strijd maar ff inschrijven om te kijken wat erin zit. Kolonel, admiraal, generaal, medicijnman of wat dan ook.

Als er klasses zijn gerelateerd aan voertuig ivm competitie, moet er binnen die klasses ook gediscrimineerd worden op aard van deelname/ deelnemersgeschiedenis!
 
Last edited by a moderator:

Klinkt interessant, nemen we mee! Nog even voor de duidelijkheid, dit is nu onze opzet.

ALLE inschrijvingen moeten over de post binnenkomen en kunnen alleen met inschrijfformulieren voor 2005 (evt. met unieke nummers) Deelnemers van vorig jaar zullen het inschrijfformulier een aantal dagen eerder ontvangen, waarna het formulier op de website te downloaden is. Maar alles moet dus over de post binnenkomen. (deze opzet kan dus nog wat veranderen, want we proberen alle sugesties mee te nemen)