3 September Brommersprint Genemuiden

Erg Juist... Hebben jullie nog gekeken naar een stukje waar je kan warmrijden ?
Zou wel erg tov zijn namelijk 8)


Verder zal ik er weer zijn. Vorig jaar was het ook Super !!! Complimentjes nog naar de Organisatie 8) Kan nu al niet wachten op m'n brief 8)
 
Als je het hele topic had doorgelezen, dan had je gezien dat ze er over na zouden denken, en ben ik puur geinterreseerd hoe ze dit in gedachten zouden kunnen hebben.

Plus, als de organisatie nou even fixed, dat je P.P. +- 5 minuten hebt
om ding warm te rijden, dan lijkt me niks aan de hand...
 
D.J said:
Plus, als de organisatie nou even fixed, dat je P.P. +- 5 minuten hebt
om ding warm te rijden, dan lijkt me niks aan de hand...

Met een goede opstelling van het gesloten park is het totaal overbodig...
 
Razma said:
Met een goede opstelling van het gesloten park is het totaal overbodig...

Hoe bedoel je dat precies Inne?

We hebben met de organisatie overlegd en het wordt vrijwel onmogelijk om een warmrijbaan te maken. Daarbij werd als argument aangedragen dat alle deelnemers hetzelfde nadeel hebben bij geen warmrijbaan. Daarnaast wordt het idd vast een chaos en komen de mensen te laat bij de start etc.

Zoals eerder gezegd, kun je beter warmrijden op een ´warm-rij-bank´.
 
Razma said:
Simpel eigenlijk, als je het gesloten park verder van de start afzet dan kan je even op een metertje of vijf je vario etc warmdraaien

Ow juist, ja dat waren we idd al van plan, iets langere aanloop voor de start zeg maar..
 
idd, als je 20 meter ofzo mag rijden om tot bij de start te komen is al stukken beter dan dat je dat niet doet, alle beetjes helpen.
 
Gelezen op de website van Ribbens Time Measurement, in hun gastenboek.

Datum : 17/3/2005
Tijd : 00:14:54
Naam : Klaas Jan
Woonplaats : Genemuiden

Dag allemaal, de brommersprint in Genemuiden gaat het dit jaar anders aanpakken. Gezien het de drukte bij de inschrijvingen van Jubbega zullen we een aantal maatregelen moeten treffen. In tegenstelling tot Jubbega gaan wij een maximum instellen PER KLASSE. Dus niet een totaal maximum. DIt om te voorkomen dat de ´ouderwetse sprinters´ (pro stock, automaten etc) niet aan de bak komen. We hopen dat we op deze manier zoveel mogelijk mensen aan de start kunnen laten om het vooral een brommersprint te houden. Natuurlijk zijn scooters wel van harte welkom, maar wij zijn ons er wel van bewust dat het allemaal begonnen is met de andere klasses. Daarnaast zullen de deelnemers van vorig jaar een inschrijfformulier over de post krijgen (inschrijfformulier 2005) een aantal dagen later zal op de website het inschrijfformulier te downloaden zijn.

Binnenkort meer info (op www.brommersprint-genemuiden.nl)
 
Brommersprint said:
Zoals eerder gezegd, kun je beter warmrijden op een ´warm-rij-bank´.

zoals die dewd van MBV-tuning vorig jaar deed ckr:S:S
die lul ging vanuit stilstand meteen latgas met me rox:) en toen trok die hem uit ze spanbandjes:p :L
 
Back
Top