Brommersprint 4 september Breskens

Was een leuke dag, de organistie was vrij goed enkel was het jammer van dat gat tussen heat 2 en de finale daar was het misschien beter om een 3de heat tussen te stoppen.

Ook jammer dat er helemaal geen plaats was voor warm te RIJDEN.

Maarja tijd voor een andere zuiger :)

Foto's heb ik ook niet omdat m'n camera wat tegen werkt.
 
EERSTE foto's via raceland website

De eerste foto's zijn nu te zien via de raceland karting website !
http://www.race-land.nl
errrug mooie scooters ! en alhoewel er eigenlijk geen wheelies gemaakt mochten worden (nogal link op de p-plaats) zijn ook daar een paar leuke foto's van....
 
PFoei wat een dag... Verliep allemaal wel leuk alhoewel weer niet snel genoeg ;) Middenmoot tijd of zo.. 2de run ging veel beter alleen de tijdmeting liep niet mee, en aangezien de remweg veel te kort was moest ik vol in de ankers en is daardoor de achterrem kapot gegaan en de blokken eruit op de 1 of andere vage manier.. Dus op de terugweg van de sprint had ik ineens geen remdruk meer vanachter.. Gelukkig was dit op de terugweg want anders had ik dit bericht nu niet kunnen typen denks.. Op de terugweg is de zip nog beschadigd dus die komt dit jaar de schuur niet meer uit en gaat voor meer peekaas en uiterlijk netjes en nog een aantal dingen voor volgend seizoen;)
Tevens nog gesprekje gehad met Mnr. van Schie die op vakantie in Zeeland was en die schijnbaar dit forum toch wel meeleest ;)

Al met al wel leuk dagje met gemengde gevoelens.. Bier smaakte wel goed trouwens..
 
Wille said:
Was een leuke dag, de organistie was vrij goed enkel was het jammer van dat gat tussen heat 2 en de finale daar was het misschien beter om een 3de heat tussen te stoppen.

Ook jammer dat er helemaal geen plaats was voor warm te RIJDEN.

Maarja tijd voor een andere zuiger :)

Foto's heb ik ook niet omdat m'n camera wat tegen werkt.

wat was jou scooter dan? en wat was je tijd?

het was opzich een hele leuke dag , alleen voor mij moest het natuurlijk weer tegenzitten geen plek in de bus dus niet kunnen rijden, maar heb toch nog wel mee kunnen doen op een scooter van een vriend van mij in de 50cc klasse. scooter liep daarentegen niet helemaal lekker veel te veel toeren en niet vooruitkomen en een dipje maja. Nu wel voor speelmansplaten vervoer zien te regelen +ralf+

volgens mij was knapuh eerst maar dat weet ik niet zeker!!
 
Last edited:
Enrico@Sprinter said:
PFoei wat een dag... Verliep allemaal wel leuk alhoewel weer niet snel genoeg ;) Middenmoot tijd of zo.. 2de run ging veel beter alleen de tijdmeting liep niet mee, en aangezien de remweg veel te kort was moest ik vol in de ankers en is daardoor de achterrem kapot gegaan en de blokken eruit op de 1 of andere vage manier.. Dus op de terugweg van de sprint had ik ineens geen remdruk meer vanachter.. Gelukkig was dit op de terugweg want anders had ik dit bericht nu niet kunnen typen denks.. Op de terugweg is de zip nog beschadigd dus die komt dit jaar de schuur niet meer uit en gaat voor meer peekaas en uiterlijk netjes en nog een aantal dingen voor volgend seizoen;)
Tevens nog gesprekje gehad met Mnr. van Schie die op vakantie in Zeeland was en die schijnbaar dit forum toch wel meeleest ;)

Al met al wel leuk dagje met gemengde gevoelens.. Bier smaakte wel goed trouwens..

Ben je tot daar met de sprinter gereden ofzo? :X
 
Wille said:
Het gaat over de de terug weg na de sprint :rolleyes:

Dacht dat ie de heen- en terugreis op de scooter had gedaan :X

Mja, mss dat ze volgend jaar de baan wat langer maken zodat je veilig in de remmen kan gaan :)
 
clingse aerox said:
oohw nou weet ik het, dingetje liep eigenlijk best wel lekker toch?

Ja draaide goed maarja indien de mogelijkheid er was om wat beter warm te rijden zou dat toch een merkbaar verschil gegeven hebben.
 
ik heb niet al te veel foto's, maar zal zo een paar fixen..

wat de organisatie betreft ging lekker.. enkel met het opstellen is het steeds te lang wachten voor iedereen met het juiste nummer bij elkaar staat of niet komt opdagen..
ook jammer van de (té) lange pauzes.. in die tijd had best nog een keer gesprint kunnen worden.

ivm de baan zelf.. leuk, maar niet voor een échte sprintwedstrijd met snelle dingen geschikt. De remweg is gewoonweg te kort, ook al wordt de start naar achteren verplaatst.

PS: het aantal snelle scooters viel me aardig tegen...
 
Hey mensen !

T'was een leuk leerzaam dagje omdat dit mn eerste sprints waren
jammer dat ik een foutje had gemaakt met het lassen van mn subframe waardoor ik hoe dan ook niet vol weg kon rijden , mja dat zijn kinderziektes :p
Remweg was voor mij wel goed alleen had ik last van een tegenstander die me de pad kruiste @ sprintbaan en vol afremde en onder de finishvlag stilstond op de plaats waar ik door moest dus was kut .
Mu beetje frame veranderen voor de speelmansplaten en we zien wel wat het dan wordt oow ja dat van schie daar net op vakantie was zou dat wel echt zo zijn was iig wel lache dat hij over erik zei "dus jij bent dat mannetje die eigenlijk vrij actief bent @ forum :p " en de gratis friet was ook lekker !
 
binnenkort zien we iemand posten onder de naam 'de meester' :X

PS: respect voor de mensen uit Damwoude die met een aanhangertje zijn gekomen en er bijna 5 1/2 over gedaan hebben terwijl ik Waddinxveen-Breskens al erg ver vond
 
Razma said:
binnenkort zien we iemand posten onder de naam 'de meester' :X

PS: respect voor de mensen uit Damwoude die met een aanhangertje zijn gekomen en er bijna 5 1/2 over gedaan hebben terwijl ik Waddinxveen-Breskens al erg ver vond

5,5 uur, das knap, dan zit ik met me aanhanger in Parijs :?
 
Back
Top